مرور كارنامه محمدعلی كشاورز؛ پاییز پدر سالار به شبكه مستند رسید

    Home  /  جشن  /  مرور كارنامه محمدعلی كشاورز؛ پاییز پدر سالار به شبكه مستند رسید

مرور كارنامه محمدعلی كشاورز؛ پاییز پدر سالار به شبكه مستند رسید Image

مرور كارنامه محمدعلی كشاورز؛ پاییز پدر سالار به شبكه مستند رسید

پاییز پدرسالار مستند پرتره ای از زنده یاد محمدعلی کشاورز بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران به مناسبت سالگرد درگذشت این هنرمند از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، «پاییز پدرسالار» به کارگردانی اصغر احمدپور و محسن رضازاده که در حدود ۴۰ دقیقه به زندگی حرفه ای محمدعلی کشاورز از صحنه تئاتر تا حضور در تلویزیون و سینما پرداخته است، امشب یکشنبه، ۲۳ خرداد ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می شود.
این مستند با استفاده از تصاویر آرشیوی و منابع مکتوب برش هایی از زندگی هنرمندانه محمدعلی کشاورز را نمایش می دهد.
محمّدعلی کشاورز زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان و درگذشتهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ در تهران است. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود. از محمدعلی کشاورز، در کنار داوود رشیدی، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی و علی نصیریان به جهت تأثیرشان در فیلمهای ایرانی بعنوان پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر، سینما و تلویزیون ایران یاد می شود. این هنرمند بر اثر نارسایی کلیه در سن ۹۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.
مستند «پاییز پدر سالار» را فاطمه بوربور و اصغر احمدپور برای شبکه مستند تهیه کرده اند و از دیگر عوامل آن میتوان به فاطمه بوربور پژوهشگر و نویسنده، محسن رضازاده و اصغر احمدپور تدوینگران و پگاه مأموری گوینده گفتار متن اشاره نمود.
این مستند امشب ساعت ۲۱ از باکس مستند پرتره شبکه مستند پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت ۹: ۳۰ خواهد بود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مرور كارنامه محمدعلی كشاورز؛ پاییز پدر سالار به شبكه مستند رسید بسته هستند Date | 14/06/2021