پس از ۵ دهه فراموشی؛ فیلمنامه ساخته نشده بروس لی سریال می شود

    Home  /  جشن  /  پس از ۵ دهه فراموشی؛ فیلمنامه ساخته نشده بروس لی سریال می شود

پس از ۵ دهه فراموشی؛ فیلمنامه ساخته نشده بروس لی سریال می شود Image

پس از ۵ دهه فراموشی؛ فیلمنامه ساخته نشده بروس لی سریال می شود

به گزارش صد کادو برمبنای فیلمنامه ای که ۵۰ سال پیش توسط بروس لی نوشته شده یک سریال کوتاه با تمرکز بر هنرهای رزمی ایجاد می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از ورایتی، جیسون کوتاری کارآفرین متولد هنگ کنگ و تهیه کننده ای که فیلم «بلاد شات» با بازی وین دیزل را ساخت، همه حقوق ساخت «فلوت خاموش» پروژه ای متمرکز بر هنرهای رزمی را که بروس لی در سال ۱۹۷۰ آنرا نوشته، خریداری کرد.
این پروژه مقرر است در چارچوب یک سریال کوتاه بر اساس فیلمنامه ای به قلم جان فوسکو ساخته شود.
داستان «فلوت خاموش» در آینده ای رخ می دهد که بشر از انواع پاندمی ها، آتش سوزی ها و جنگ های داخلی در رنج است و همه سلاح ها و هنرهای رزمی در آن ممنوع شده است. در این میان یک مبارز برای رسیدن به روشنگری تلاش می کند تا بتواند بهترین مبارز دنیا شود.
بروس لی فیلمنامه «فلوت خاموش» را در یک همکاری ۵ ساله با دوستان و هنرجویانش برای آموزش هنرهای رزمی نوشت. در این راه استرلینگ سیلیفانت نویسنده برنده اسکار و جیمز کوبورن بازیگر برنده اسکار با وی همکاری کردند. بروس لی در این نوشته چشم اندازهایش درباره ذات واقعی هنرهای رزمی و معنای زندگی را تصویر کرده است. از این پروژه بعنوان جسورانه ترین پروژه وی یاد می شود.
تولید این پروژه در سال ۱۹۷۳ و بعد از مرگ ناگهانی لی به مرحله عمل نرسید.
کوتاری که مدیرعامل سابق یک شرکت سرگرمی سازی در زمینه ابرقهرمان ها در آمریکا بوده، با سونی پیکچرز قراردادی برای ساخت ۵ فیلم را به امضا رسانده است.
وی در اینباره اظهار داشت: با وجود اینکه ۵ دهه پیش این پروژه نوشته شده و از آن زمان تابحال دست نخورده باقی مانده است اما به شکلی پیشگویی کننده مشکلات امروز ماست و آرزو دارم تا عدالت را برای این پروژه اجرا و آنرا زنده کنم.
وی افزود همواره به زندگی بروس لی علاقه داشته و به بررسی زندگی و حرفه او پرداخته و می خواهد از بهترین استعدادهای جهان برای ساختن این پروژه استفاده نماید تا میلیون ها هوادار لی را خوشحال کند و این کار را به افتخار وی انجام دهد.
کوتاری تصریح کرد که این نوشته از زمان خود بسیار جلوتر بود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پس از ۵ دهه فراموشی؛ فیلمنامه ساخته نشده بروس لی سریال می شود بسته هستند Date | 25/03/2021