دوازدهمین جشنواره فراگیری اولین واژه در قم برگزار گردید

    Home  /  جشن  /  دوازدهمین جشنواره فراگیری اولین واژه در قم برگزار گردید

دوازدهمین جشنواره فراگیری اولین واژه در قم برگزار گردید Image

دوازدهمین جشنواره فراگیری اولین واژه در قم برگزار گردید

به گزارش صد کادو قم مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم از برگزاری دوازدهمین جشنواره فراگیری اولین واژه (آب) به صورت مجازی اطلاع داد.
محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به اثربخشی این جشنواره ها و رویداد های فرهنگی در بهینه سازی مصرف آب گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها نباید از فرهنگ سازی مصرف بهینه آب غافل شد.
وی آشنا کردن دانش آموزان با اهمیت آب و روش های صحیح مصرف را در نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از آب جامعه مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب هر ساله با اجرای برنامه های نمایشی، آموزشی و ترویجی در مدارس در این راه گام بر می دارد.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم جشنواره فراگیری اولین واژه (آب) را هم در همین راستا دانست و اظهار داشت: این جشنواره با هدف انتقال مفاهیم زندگی ساز آب به دانش آموزان پایه اول ابتدایی که بعنوان اولین واژه ای که خواندن و نوشتن آنرا می آموزند در تمام مدارس ابتدایی استان برگزار می گردد.
وی از برگزاری دوازدهمین جشنواره فراگیری اولین واژه آگاهی داد و اظهار داشت: این جشنواره سال جاری با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان باتوجه به شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی انجام شد.
کربلایی با اعلان اینکه جشنواره سال جاری با مشارکت فعال مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان در بستر پیام رسان های ایتا و شاد از ۲۵ آذر تا دهم دی ماه برگزار شد، اشاره کرد: حدود ۶۰۰ اثر در قالب فیلم کوتاه، کلیپ، نقاشی کاردستی، آبخوانی، روزنامه دیواری و… به شرکت آب و فاضلاب ارسال شد.
وی در آخر ابراز امیدواری کرد اینگونه برنامه های آموزشی و ترویجی منجر به تربیت نسلی صرفه جو شود که هر چه بیشتر قدر آب را بدانند از این نعمت بزرگ الهی به دست استفاده کنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دوازدهمین جشنواره فراگیری اولین واژه در قم برگزار گردید بسته هستند Date | 12/01/2021