برگزاری یادواره جهان بی تو

    Home  /  جشن  /  برگزاری یادواره جهان بی تو

برگزاری یادواره جهان بی تو Image

برگزاری یادواره جهان بی تو

رئیس فرهنگسرای ارسباران از برگزاری یادواره «جهان بی تو» همزمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که روز جهانی مقاومت نیز نامگذاری شده، آگاهی داد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، مهدی یوسفی – رئیس فرهنگسرای ارسباران و مدیر فرهنگی و هنری منطقه سه تهران -، با بیان اینکه آشنایی با مکتب شهید سلیمانی شاخصه مهمی در شناخت مفاهیم عمیق انقلاب و انقلابی گری حقیقی است که نسل امروز به آن نیاز دارد، افزود: تصمیم گرفتیم برای ترویج روحیه ایثار و مقاومت با نگرشی جهان شمول مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روایت های مردمی با محوریت سبک زندگی و نگاه این شهید بزرگوار و یارانش را در چارچوب یادواره «جهان بی تو» گردآوری و بعنوان محتوای غنی اعتقادی در فضای مجازی منتشر نماییم.
او با بیان اینکه تولیدات مجازی در رشته های ویدئو، پادکست، اینفوگرافیک، عکس نوشته، استوری و موشن گرافیک، داوری می شوند، جهت گیری قابل توجه در این یادواره را در سه بخش «ترویج روحیه ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس نسبت به مسائل و معیارهای انقلاب اسلامی»، «آشنایی هرچه بیشتر با مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و «ایجاد انگیزه جهت تولید محتوای غنی و نشر در فضای مجازی» دانست.
وی همینطور شرایط و مقررات شرکت در این یادواره را این طور توضیح داد: هریک از شرکت کنندگان می تواند حداکثر سه اثر را به دبیرخانه یادواره ارسال نماید. نام فایل ارسالی باید در سه بخش نام، نام خانوادگی و کد ملی شرکت کننده باشد. فقط آثاری که تمام یا بخش عمده آن توسط شرکت کننده ساخته شده باشد، می تواند در جشنواره شرکت داده شود. مبحث ارسالی باید در ارتباط با بزرگداشت مقام والای سردار شهید سلیمانی باشد. شرکت هم زمان در تمامی محورهای یادواره بلامانع است و شرکت کنندگان در یادواره بعنوان مالک و تولید کننده اثر هستند و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت برعهده ایشان بوده و سازمان فرهنگی – هنری شهرداری هیچ گونه تعهدی نسبت به آن ندارد.
به قول او، مهلت ارسال آثار ۱۳ دی تا ۱۰ بهمن و زمان داوری هم ۱۲ تا ۲۰ بهمن ماه است. همینطور مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ برگزار می گردد.
به قول یوسفی، شهروندان می توانند آثار خویش را به آیدی @jahanebito در پیام رسان روبیکا یا به شماره ۰۹۲۲۳۰۲۵۴۵۸ واتس اپ ارسال نمایند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره جهان بی تو بسته هستند Date | 31/12/2020