رئیس جهاددانشگاهی فارس: شهید سلیمانی عصاره تربیت اسلامی و انقلابی بود

    Home  /  جشن  /  رئیس جهاددانشگاهی فارس: شهید سلیمانی عصاره تربیت اسلامی و انقلابی بود

رئیس جهاددانشگاهی فارس: شهید سلیمانی عصاره تربیت اسلامی و انقلابی بود Image

رئیس جهاددانشگاهی فارس: شهید سلیمانی عصاره تربیت اسلامی و انقلابی بود

فارس رئیس جهاددانشگاهی فارس با اعلان اینکه در دهه پنجم انقلاب نیاز به شناخت مکتب سلیمانی داریم اظهار داشت: اگر بخواهیم سردار سلیمانی را در یک جمله تعریف نماییم باید بگوییم که ایشان عصاره تربیت اسلامی و انقلابی بوده است.
دکتر مظاهر بابایی عصر شنبه ۶ دی ماه در نشست خبری جشنواره «عصر سلیمانی ها»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها، شهید سلیمانی و فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت ایشان اظهار داشت: امثال سردار سلیمانی برای نظام جمهوری اسلامی افتخار هستند.
او با اعلان اینکه اگر بخواهیم سردار سلیمانی را در یک جمله تعریف نماییم باید بگوییم که ایشان عصاره تربیت اسلامی و انقلابی بوده است، اضافه کرد: امروز در دهه پنجم انقلاب نیاز به شناخت مکتب و تربیت سلیمانی داریم.
بابایی اظهار نمود: در کنار اجرای همه بزرگداشت ها، همایش ها و برنامه هایی که برای بزرگداشت شهید سلیمانی برگزار می شود، باید به بحث تربیت و آموزش مکتب سلیمانی نیز برای نسل جوان توجه ویژه داشت چونکه این مکتب چراغ هدایتی برای نسل آینده این کشور خواهد بود.
محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس نیز در این جلسه برگزاری جشنواره «عصر سلیمانی ها» را تلاشی در امتداد لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند گرامیداشت یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست، دانست و اظهار داشت: باید تمام اقدامات لازم را برای گرامیداشت یاد شهدای مقاومت انجام دهیم.
او، امنیت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در داخل و خارج از مرزها را مرهون جانفشانی های امثال سردار سلیمانی دانست و اظهار داشت: هرچه دراین زمینه قلم فرسایی نماییم و بنویسیم هنوز هم بسیار ناچیز است.
بذرافشان در بخش دیگری از سخنان خود با اعلان اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی، بمنظور بزرگداشت ایشان برنامه های مختلفی اجرا کرده ایم، اظهار داشت: بعضی از ادارات و سالن های ورزشی و اجتماعات خود به نام شهید سلیمانی نامگذاری کردیم و بعضی از برنامه های فرهنگی ما هم به نام شهید سلیمانی رقم خورد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس به توزیع ۳ هزار تبلت میان دانش آموزان نیازمند اشاره نمود و اظهار داشت: به یاری خدا در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی باز هم توزیع چنین اقلامی را میان خانواده های تحت پوشش خود خواهیم داشت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رئیس جهاددانشگاهی فارس: شهید سلیمانی عصاره تربیت اسلامی و انقلابی بود بسته هستند Date | 01/01/2021