جشنواره فرفره فراخوان داد

    Home  /  جشن  /  جشنواره فرفره فراخوان داد

جشنواره فرفره فراخوان داد Image

جشنواره فرفره فراخوان داد

فراخوان نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» که با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» در دو بخش هنری و ادبی برگزار می شود، منتشر گردید.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری «فرفره»، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاست گذاری این رویداد، درباره لزوم برگزاری این جشنواره بیان کرد: حدود یک سال از شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد. در طول این مدت تغییرات وسیعی در سبک زندگی بشر به وجود آمده و این تغییرات وسیع گذشته از آثار مخرب و زیان بارش، جنبه های مثبتی نیز بهمراه داشته است که نباید از آن غافل ماند.
او اضافه کرد: با نگاهی به محیط اطراف مان می توان به وضوح مشاهده کرد کودکان یکی از اقشاری هستند که از این تغییرات تاثیرات فراوانی متحمل شده اند. بر این اساس باتوجه به اهمیت این دوران تاریخی و لزوم ثبت و ضبط اتفاقات و همین طور ایجاد انگیزه برای کودکان و نوجوانان تصمیم بر آن شد تا بعضی از وجوه زندگی کودکان در دوران مواجهه با شیوع ویروس کرونا را در قالب کارهای ادبی و هنری به رقابت بگذاریم.
بر طبق این گزارش، نخستین دوره این رویداد فرهنگی با شعار محوری «کودکان و دوران کرونایی» توسط ماهنامه «قلک» و با همکاری سازمان ها و موسسات فرهنگی و اقتصادی برگزار می شود.
بدین منظور از تمامی هنرمندان، اولیای تربیتی، مربیان، پژوهشگران و همین طور تمامی خانواده ها، کودکان و نوجوانان بالای سه سال در هر سطح و حرفه ای دعوت می شود تا در این جشنواره شرکت نمایند.
جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» در دو بخش هنری: ۱-عکاسی، ۲-نقاشی و ادبی: ۱-شعر، ۲-داستان کوتاه برگزار می شود.
داوری این دوره جشنواره را فریدون عموزاده خلیلی، معصومه یزدانی، علی خانجانی، علیرضا کریمی صارمی، زهرا موسوی و هدی حدادی بر عهده دارند.
همین طور سیدغلامرضا کاظمی دینان (مشاور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو)، محمود ترابیان (مدرس علوم ارتباطات)، محسن حموله (مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های کامپیوتری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و بهنام تقی پور (مدیر مسئول ماهنامه قلک) اعضای شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» را می سازند.
داوری و اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره بعد از انتخاب هیئت داوران برمبنای رده بندی سنی مندرج در فراخوان صورت خواهد گرفت که شامل تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی خواهد بود.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این جشنواره به آدرس www.capf.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۱۲۰ تماس بگیرند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جشنواره فرفره فراخوان داد بسته هستند Date | 31/12/2020