برگزاری جلسه مدیران رادیو در حال و هوای كرونایی

    Home  /  جشن  /  برگزاری جلسه مدیران رادیو در حال و هوای كرونایی

برگزاری جلسه مدیران رادیو در حال و هوای كرونایی Image

برگزاری جلسه مدیران رادیو در حال و هوای كرونایی

صد كادو: جلسه مدیران رادیو در حال و هوای كرونایی در معاونت صدا اجرا شد.

به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، جلسه مدیران رادیوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال و هوای كرونایی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتكل های بهداشتی اجرا شد.
در این جلسه نظر به نزدیكی حلول ماه مبارك رمضان ضمن بررسی برنامه ریزی های انجام شده در شرایط كرونا پیشنهادهای مجموعه ها و مدیران شبكه های مختلف رادیویی مورد بررسی قرار گرفت.
طبق مصوبات این جلسه مقرر شد، كه استفاده از سخنرانی چهره های اخلاقی و مذهبی در خلاء جلسات مذهبی ماه مبارك رمضان و معرفی اقدامات نو آورانه مردم و گروه های جهادی در امتداد همدلی با نیازمندان طی این روزهای سخت كرونایی در دستور كار شبكه های رادیویی قرار گیرد.
همچنین برمبنای تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مدیران رادیو مقرر شد تا تولید برنامه هایی برای ایجاد آرامش در فضای كرونایی كشور بیش از پیش مورد توجه واقع شود.
در خاتمه مدیران شبكه های مختلف رادیویی به معرفی برنامه های ویژه خود در روزهای ماه مبارك رمضان پرداختند كه از آن جمله می توان خصوصاً برنامه های استقبال از ماه مبارك رمضان در جشن سلام، سحر، افطار، ویژه ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) اشاره نمود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه مدیران رادیو در حال و هوای كرونایی بسته هستند Date | 19/04/2020

categories & tags