تغییر جدول پخش تلویزیون همزمان با شهادت سردار سلیمانی

    Home  /  جشن  /  تغییر جدول پخش تلویزیون همزمان با شهادت سردار سلیمانی

تغییر جدول پخش تلویزیون همزمان با شهادت سردار سلیمانی Image

تغییر جدول پخش تلویزیون همزمان با شهادت سردار سلیمانی

صد كادو: شبكه های سیما به دنبال اقدام تروریستی شامگاه جمعه ۱۳ دی ماه كه منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، كنداكتور فیلم ها و برنامه های خودرا تغییر دادند.
به گزارش صد كادو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همزمان با شهادت مظلومانه سردار رشید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه هایی با محوریت ایشان و پخش فیلم های سینمایی با همین رویكرد روی آنتن شبكه ها می رود. بر همین مبنا شبكه های یك، دو، سه، چهار و پنج از ساعاتی پیش، پخش ویژه برنامه هایی را آغاز نموده اند. پخش پلی بك های مختلف، مستندهای مربوط به سردار سلیمانی و… همچون برنامه هایی است كه در جدول پخش شبكه ها جانمایی شده است. همچون این مستندها، مستند «مثل حسین مثل بادپا» است كه در این مستند سردار سلیمانی شهادت یكی از همرزمانش را روایت می كند كه در ساعت ۲۱: ۳۰ امشب از شبكه دو پخش می شود. شبكه یك فیلم سینمایی «به وقت شام» را ساعت ۱۵ و فیلم سینمایی «سی و سه روز» را ساعت ۲۲ در كنداكتور جانمایی كرد و سریال طنز «زیر همكف» از كنداكتور خارج شده است. همین طور فیلم سینمایی «بادیگارد» ساعت ۱۸ از شبكه دو سیما روی آنتن می رود. فیلم های «به وقت شام» ساعت ۱۳، «تخت جمشید، سر روزولت» ساعت ۱۵، «چ» ساعت ۱۷، «شنود» ساعت ۱۹، «ایستاده در غبار» ساعت ۲۱ و «منطقه سبز» ساعت ۲۳ از شبكه نمایش روی آنتن می رود. فیلم سینمایی «بادیگارد» نیز ساعت ۱۳.۳۰ از شبكه پنج پخش می شود. بر این اساس فیلم سینمایی «بزرگ مرد كوچك» ساعت ۲۲: ۳۰ از شبكه امید و «ویلایی ها» ساعت ۱۸: ۳۰ از شبكه افق روی آنتن می رود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تغییر جدول پخش تلویزیون همزمان با شهادت سردار سلیمانی بسته هستند Date | 03/01/2020