آغاز برنامه های هفته ملی كودك از اهواز

    Home  /  جشن  /  آغاز برنامه های هفته ملی كودك از اهواز

آغاز برنامه های هفته ملی كودك از اهواز Image

آغاز برنامه های هفته ملی كودك از اهواز

صد كادو: مجموعه برنامه های هفته ملی كودك، روز ۱۳ مهر با برگزاری آیینی ویژه در اهواز شروع می شود.
به گزارش صد كادو به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، در این آیین كه با حضور مدیرعامل كانون، دبیر هفته ملی كودك و مسئولان استان خوزستان برپا می شود، برنامه هایی مانند برافراشتن پرچم هفته ی ملی كودك، رونمایی از تندیس محمدطه اقدامی، شهید حادثه تروریستی اهواز، بازگشایی مركز فروش محصولات كانون «آفرینش»، رونمایی از تندیس «منشور آینده» و تمبر هفته ملی كودك، رونمایی از دو مركز سیار شهری و روستایی و گشایش نمایشگاهی از فعالیت های كانون استان خوزستان و سازمان های دولتی و غیردولتی در مجتمع فرهنگی هنری بوستان تدارك دیده شده است.
همین طور روز شنبه كه با عنوان «كودكان با نیازهای ویژه، فرصت های برابر» نام گذاری شده است در تهران نیز شش فیلم پویانمایی كانون برای كودكان با نیازهای ویژه مراكز توانبخشی بهزیستی با زبان اشاره از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن غدیر مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون واقع در خیابان حجاب نمایش داده می شود.
تابلوی نقاشی كودكان عاشورایی با عنوان «رستاخیز زیبایی» اثر مهدی فرخی با سوژه شهادت حضرت علی اصغر(ع) نیز در نگارخانه شهید محمدطه اقدامی در مركز آفرینش های كانون تهران در ساعت ۱۵ همین روز رونمایی می شود.
اجرای دو نمایش محیطی با عنوان های «هفت خوان» به كارگردانی میثم یوسفی در ساعت های ۹، ۱۰: ۳۰ و ۱۷ در محوطه مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون تهران و نمایش «دامن خیال انگیز من» به كارگردانی بهناز مهدی خواه در محوطه بیمارستان قلب شهید رجایی تهران ویژه كودكان در ساعت های ۹ تا ۱۱ از دیگر برنامه های روز نخست هفته ملی كودك است.
همین طور علاقه مندان به فیلم های سینمایی می توانند فیلم «۲۳ نفر» به كارگردانی مهدی جعفری یكی از آثار منتخب جشنواره بین المللی فیلم های كودكان و نوجوانان اصفهان را در ساعت ۱۷ این روز در تالار زنده یاد عباس كیارستمی بنیاد سینمایی فارابی و فیلم خاطره انگیز «باشو غریبه كوچك» بهرام بیضایی را در ساعت ۱۸ در سالن موزه سینما در باغ فردوس تهران به تماشا بنشینند.
برنامه های هفته ملی كودك در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر كشور از طرف كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان و با مشاركت سازمان ها و نهادهای مختلف برگزار می گردد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای آغاز برنامه های هفته ملی كودك از اهواز بسته هستند Date | 05/10/2019