انتشار فراخوان مسابقه عكس تئاتر جشنواره تئاتر فجر

    Home  /  جشن  /  انتشار فراخوان مسابقه عكس تئاتر جشنواره تئاتر فجر

انتشار فراخوان مسابقه عكس تئاتر جشنواره تئاتر فجر Image

انتشار فراخوان مسابقه عكس تئاتر جشنواره تئاتر فجر

به گزارش صد كادو دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، فراخوان مسابقه عكس تئاتر این رخداد هنرهای نمایشی را منتشر نمود.
به گزارش صد كادو به نقل از دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مقررات و ضوابط شركت در بخش مسابقه عكس تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام گردید. آخرین مهلت ارسال آثار به این بخش از جشنواره سی و هشتم، ۱۴ آبان اعلام شده است. همینطور انتخاب و داوری آثار ۲۰ آبان صورت می گیرد و نمایشگاهی از آثار منتخب هم همزمان با جشنواره در تاریخ ۱۲ بهمن شروع به كار خواهد نمود. برگزیدگان هم در آیین اختتامیه جشنواره معرفی می گردند. جزئیات فراخوان و فرم حضور در مسابقه عكس تئاتر در سایت سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نشانی www.fitf.theater.ir قرار گرفته است. سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال در ۸ بخش «نمایشنامه های صحنه ای»، «نمایش های خیابانی»، «دیگرگونه های اجرایی»، «تئاتر ملل»، «مسابقه نمایشنامه نویسی»، «مسابقه و نمایشگاه عكس و پوستر تئاتر»، «كارگاه ها و نشست های تخصصی» و «به علاوه فجر» برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای انتشار فراخوان مسابقه عكس تئاتر جشنواره تئاتر فجر بسته هستند Date | 01/09/2019