كوشش برای تاسیس انجمن های صنفی در آموزش هنر، دیدگاه ها بررسی گردید

    Home  /  جشن  /  كوشش برای تاسیس انجمن های صنفی در آموزش هنر، دیدگاه ها بررسی گردید

كوشش برای تاسیس انجمن های صنفی در آموزش هنر، دیدگاه ها بررسی گردید Image

كوشش برای تاسیس انجمن های صنفی در آموزش هنر، دیدگاه ها بررسی گردید

صد كادو: برخی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با مدیركل دفتر موسیقی و سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری وزارت ارشاد دیدار كردند.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه نمایندگان مدیران آموزشگاه های آزاد هنری با حضور مرتضی نیك نژاد سرپرست این دفتر و محمد اله یاری مدیركل دفتر موسیقی در دفتر آموزش اجرا شد. در این نشست راهكارهای اجرایی، برنامه ریزی و سیاستگذاری برای تشكیل انجمن آموزشگاه های آزاد هنری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مرتضی نیك نژاد سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت تشكل های صنفی اظهار داشت: وجود انجمن ها و تشكل ها در فضای آموزش هنر به منظور پشتیبانی از هنرمندان حوزه آموزش هنر از ملزومات است و امیدوارم با همت و یاری مدیران آموزشگاه ها به دستآورد های بزرگ و مناسبی در این زمینه برسیم. محمد اله یاری مدیركل دفتر موسیقی نیز ضمن تاكید بر اهمیت وجود انجمن های صنفی در همه حوزه های آموزشی اظهار داشت: برای رسیدن به نظام مندی و كیفیت بالای آموزش های هنری در همه حوزه ها و بخش های آن به وجود این انجمن ها نیاز داریم. در این جلسه اهداف انجمن های صنفی و پروسه تشكیل آن بررسی گردید و نمایندگان مدیران آموزشگاه های آزاد هنری از حوزه های موسیقی، تجسمی و نمایشی به بررسی دیدگاه ها و مسائل خود پرداختند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كوشش برای تاسیس انجمن های صنفی در آموزش هنر، دیدگاه ها بررسی گردید بسته هستند Date | 01/09/2019