مردم مثل گذشته حوصله گوش كردن به نمایش رادیویی ندارند

    Home  /  جشن  /  مردم مثل گذشته حوصله گوش كردن به نمایش رادیویی ندارند

مردم مثل گذشته حوصله گوش كردن به نمایش رادیویی ندارند Image

مردم مثل گذشته حوصله گوش كردن به نمایش رادیویی ندارند

صد كادو: فریبا متخصص هنرمند رادیو و تئاتر معتقد می باشد كه مردم مثل گذشته حوصله گوش كردن به نمایش های رادیویی را ندارند.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی اداره كل هنرهای نمایشی رادیو، فریبا متخصص بازیگر رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به جشنواره «نوایش» اظهار داشت: اصولا جشنواره هایی را كه درباب نمایش كوتاه رادیویی باشد، دوست دارم چونكه به سبب زمان كوتاهشان، فرصت گوش كردن را به مخاطب می دهند. متخصص افزود: هم اكنون شرایط به صورتی است كه مردم مانند گذشته حوصله گوش كردن به نمایش های رادیویی طولانی مدت را ندارند و دوست دارند در كمترین زمان ممكن به نتیجه گیری برسند. این هنرمند همین طور به مخاطبان علاقه مند به شركت در بخش مردمی سفارش كرد: نخستین چیزی كه شركت كنندگان این بخش باید در نظر بگیرند این است كه ۸۰ درصد یك نمایش خوب رادیویی، متن آن است چونكه اگر متن حرفی برای گفتن داشته باشد مطمئنا می تواند با بازی هنرمندان قابل شنیدن شود، دومین مسئله ریتم و ضرباهنگ خوب است و اینكه هر چه داستان به زندگی خودمان نزدیك تر باشد، باورپذیرتر می شود. او در آخر تاكید كرد: بخش مردمی جشنواره «نوایش» می تواند موقعیت مناسبی باشد برای كسانی كه دوست دارند توانایی شان را در زمینه تولید نمایش های كوتاه رادیویی محك بزنند و باید بگویم كه من شخصا به این بخش علاقه دارم چونكه به سبب بكر بودن آثار، با نوآوری های جذابی در آن روبه رو می شویم. این روزها رادیو نمایش در حال جمع آوری آثار بخش حرفه ای و مردمی جهت شركت در سومین جشنواره نمایش های كوتاه رادیویی«نوایش» است و علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان و نیز شركت در این جشنواره به سایت www.radionamayesh.ir بازگشت كنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مردم مثل گذشته حوصله گوش كردن به نمایش رادیویی ندارند بسته هستند Date | 03/08/2019