اسعد اردلان عنوان كرد چهره هایی كه گرفتار خودشیفتگی نشده اند

    Home  /  جشن  /  اسعد اردلان عنوان كرد چهره هایی كه گرفتار خودشیفتگی نشده اند

اسعد اردلان عنوان كرد چهره هایی كه گرفتار خودشیفتگی نشده اند Image

اسعد اردلان عنوان كرد چهره هایی كه گرفتار خودشیفتگی نشده اند

به گزارش صد كادو اسعد اردلان اظهار داشت: ادیبان و مشاهیر برخلاف برخی فعالان عرصه های دیگر هیچ گاه گرفتار خودشیفتگی و غرور نشده اند.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، این نویسنده و پژوهشگر كرد در مراسم اختتامیه كنگره بین المللی «مشاهیر كرد» كه در دانشگاه كردستان برگزار شد، اظهار نمود: مشاهیر و مفاخر كسانی هستند كه از فرهنگ و میراث گذشتگان خود محافظت كرده اند.
او با اشاره به این كه ما هم باید از میراث فرهنگی كه گذشتگان برای ما گذاشته اند، حفاظت و حراست نماییم، اضافه كرد: مشاهیر كردی كه امروز در كنگره بین المللی حضور دارند كسانی هستند كه از میراث فرهنگی ما محافظت كرده اند.
اردلان تصریح كرد: امروز صدای مظهر خالقی از نام آوران كرد حاضر در كنگره با زندگی مردم كرد در هم آمیخته است.
این نویسنده و پژوهشگر كرد با اشاره به این كه ما در عرصه سیاسی كسانی را داریم كه تمام منابع و امكانات را در اختیار خود گرفته تا به اهداف شان برسند، بیان كرد: ادیبان و مشاهیر برخلاف برخی فعالان عرصه های دیگر هیچ گاه گرفتار خودشیفتگی و غرور نشده اند.
او با اشاره به پرارزش بودن برگزاری كنگره مشاهیر كُرد بیان كرد: استقبال و حضور مردم در برنامه های این كنگره نشان داد كه مردم سنندج عاشق نام آوران و مشاهیر خود هستند. مردم سنندج سربلند هستند چون كه در این كنگره كاملاً هنری و ادبی از نام آورانی تقدیر شده كه به سرزمین خود خدمت كرده اند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اسعد اردلان عنوان كرد چهره هایی كه گرفتار خودشیفتگی نشده اند بسته هستند Date | 07/07/2019

categories & tags