افول محبوبیت یك فیلمساز؛ ناشران هم خاطرات جدید وودی آلن را پس زدند، تبعات یك افترا

    Home  /  جشن  /  افول محبوبیت یك فیلمساز؛ ناشران هم خاطرات جدید وودی آلن را پس زدند، تبعات یك افترا

افول محبوبیت یك فیلمساز؛ ناشران هم خاطرات جدید وودی آلن را پس زدند، تبعات یك افترا Image

افول محبوبیت یك فیلمساز؛ ناشران هم خاطرات جدید وودی آلن را پس زدند، تبعات یك افترا

به گزارش صد كادو وودی آلن كتاب جدیدی از خاطراتش نوشته كه ناشران آمریكایی هیچ استقبالی برای خرید و انتشار آن به عمل نیاورده اند.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، گفته شده سال پیش در حالیكه وودی آلن تلاش داشت كتاب خاطراتش را منتشر كند، ناشران متعددی دست نوشته های وودی آلن را پس فرستادند و دلیل اصلی آن هم این بود كه شخصیت وی در موقعیتی قرار داشت كه از تأیید اجتماعی برخوردار نبود.
بازیگران درجه یك، تهیه كنندگان و ناشران زمانی از پیروان وودی آلن بودند اما شهرت این چهره مشهور با جنبش «# من_هم_ همینطور» خدشه دار شد. علت این بود كه دختر خوانده وی بار دیگر اعلام نمود وقتی ۷ سال داشته از جانب وی آزار جنسی دیده است. بنابراین هالیوود از این كارگردان مؤلف فاصله گرفت.
آمازون جدیدترین فیلم وی «یك روز بارانی در نیویورك» را فعلاً نگه داشته و چندین بازیگر گفته اند دیگر با وی كار نمی كنند. گرتا گرویك، كالین فرث، مایكل كین و تیموتی شالامه همچون آنها هستند.
به گفته نیویورك تایمز بعضی از مدیران نشریات همكاری با آلن را در شرایطی كه این صداها بوجود آمده برای انتشارات خود «سم» خوانده اند.
در اروپا كه شهرت آلن اندكی كمتر صدمه دیده، وی در حال پیش تولید یك فیلم با یك تهیه كننده اسپانیایی است. این احتمال می رود یك ناشر فرانسوی بخواهد دست نوشته های وی را برای انتشار بپذیرد. گفته شده این كتاب از نظر نگارش كامل شده است.
دافنه مركنی دوست قدیمی آلن به نیویورك تایمز گفته است كه آلن مدت ها برای نوشتن این خاطرات كار می كرد. او گفت این خاطرات به شكلی نگاه آلن به این ماجراها را هم بازتاب داده است. وی ادامه داد: آلن مثل سربازهاست، از آن آدم هایی كه با كارش تغذیه می شود و فكر می كنم او مصلحت اندیشی خودش را درباره اینكه چگونه این چیزها بر او اثر می گذارد یا نمی گذارد، دارد.
تیم گری ویراستار هم به نیویورك تایمز گفته است شخصاً نمی تواند پیش بینی نماید كه كاری از وی در آینده منتشر شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای افول محبوبیت یك فیلمساز؛ ناشران هم خاطرات جدید وودی آلن را پس زدند، تبعات یك افترا بسته هستند Date | 03/05/2019