مذاكره كانون پرورش فكری با نمایندگان جشنواره ها در بازار فیلم فجر

    Home  /  جشن  /  مذاكره كانون پرورش فكری با نمایندگان جشنواره ها در بازار فیلم فجر

مذاكره كانون پرورش فكری با نمایندگان جشنواره ها در بازار فیلم فجر Image

مذاكره كانون پرورش فكری با نمایندگان جشنواره ها در بازار فیلم فجر

به گزارش صد كادو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر مذاكره هایی را با نمایندگان جشنواره های خارجی برای فروش آثار سینمایی اش انجام داد.

به گزارش صد كادو به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون، دیدار و مذاكره با خریداران كشورهای فرانسه، لبنان، هند، كره جنوبی، ژاپن، اندونزی، كرواسی، اوكراین و عراق از فعالیت های كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در این رویداد هنری بود.
نمایندگان این كشورها اعلام آمادگی كردند تا برای بخش كودك تلویزیون های خود فیلم های سینمایی كانون همچون «دوچ» و «ضربه فنی» را خریداری كنند.
كانون پرورش فكری در این بازار پذیرای آنیس دو ویكتور محقق و استاد دانشگاه سوربن بود كه با كانون در حال همكاری است و مشغول تألیف كتابی در مورد زندگی زنده یاد عباس كیارستمی و فیلم های كودك این هنرمند در كانون پرورش فكری است.
قرار است سال آینده پژوهش و تحقیق آنیس دو ویكتور در كتابش به همراه نمایشگاهی از نقاشی ها و تابلوهای زنده یاد عباس كیارستمی در پاریس برگزار گردد.
هم اینك این محقق بعنوان استاد مدعو در حال تدریس در دانشگاه تهران است و برای پژوهش كتاب كیارستمی و كمك به تدوین رساله دكتری یك دانشجو در مورد سینمای كودك در ایران است.
كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان مانند سال های گذشته امسال هم با تولیدات جدید سینمایی و انیمیشن خود در این رویداد مهم سینمایی شركت كرد.
فیلم های «دیده بان»، «پرده آخر»، «طلسم»، «دونده» و «جاده های سرد» در بخش كلاسیك های مرمت شده و همینطور فیلم های انیمیشن علی اكبر صادقی از دیگر فیلم های ایرانی است كه در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در آمد.
بیست ودومین بازار جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت برگزار گردید.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مذاكره كانون پرورش فكری با نمایندگان جشنواره ها در بازار فیلم فجر بسته هستند Date | 23/04/2019