حاشیه ی و متن گردهمایی هنرمندان فروردین ماهی از آوازخوانی ایرج تا اعتراض احمد نجفی

    Home  /  جشن  /  حاشیه ی و متن گردهمایی هنرمندان فروردین ماهی از آوازخوانی ایرج تا اعتراض احمد نجفی

حاشیه ی و متن گردهمایی هنرمندان فروردین ماهی از آوازخوانی ایرج تا اعتراض احمد نجفی Image

حاشیه ی و متن گردهمایی هنرمندان فروردین ماهی از آوازخوانی ایرج تا اعتراض احمد نجفی

به گزارش صد كادو مراسم تجلیل از پیشكسوتان متولد فروردین ماه با حضور تعدادی از هنرمندان در عرصه های مختلف در مجموعه ˮباغ زیباˮ در حالی برگزار گردید كه احمد نجفی از واریزی اندك موسسه هنرمندان پیشكسوت گله كرد اما ولی الله شیراندامی از حمایت مدیر این موسسه قدردانی و در نهایت ˮایرجˮ خواننده آوازخوانی كرد.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، در ابتدای این مراسم كه ۲۶ فروردین ماه برگزار شد، سید عباس عظیمی _ مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشكسوت ـ ضمن تبریك سال جدید و سالروز تولد هنرمندان حاضر اظهار داشت: خیلی جالب است كه در میان هنرمندان پیشكسوت تعدادی زیادی متولد فروردین هستند. هم اكنون ۹۱ نفر از فهرست اعضای موسسه ما، متولد فروردین هستند.

او به بارندگی های اخیر و وقوع سیل در بعضی مناطق ایران و كمك هایی كه هنرمندان در این زمینه داشتند، اشاره نمود و اضافه كرد: بنا به درخواست مسئولان كه هنرمندی نباید حساب شخصی خویش را برای جمع آوری كمك های نقدی به سیل زدگان اعلام كنند و باید همه كمك ها به حساب هلال احمر واریز شود. به دنبال این مورد موسسه ما هم شماره حساب هلال احمر را در گروه تلگرامی خود قرار داده است ازاین رو همگی مطمئن باشید، این كمك ها به دست سیل زدگان می رسد.
عظیمی در ادامه بیان كرد: با موافقت وزیر محترم هنرمندانی كه دارای رتبه درجه یك هنری هستند و سن بالای ۶۰ سال هستند، می توانند بدون مكاتبه عضو موسسه ما شوند.
سپس از چند هنرمندی كه با وجود ناراحتی و بیماری در این مراسم حاضر شدند، تشكر كرد.

عظیمی در بخش دیگری از صحبت هایش درگذشت جمشید مشایخی را تسلیت گفت و از دغدغه های این بازیگر پیشكسوت برای موسسه پیشكسوتان تعریف كرد.
او از پیشكسوتان حاضر خواست تا اگر انتقادی به موسسه دارند در این مراسم مطرح كنند.

احمد نجفی بازیگر پیشكسوت تلویزیون در همین راستا مطرح كرد: بهتر است ۱۰، ۱۲ دلاری كه هر ماه برای ما واریز می شود، قطع شود چون كه نوع توهین به ماست.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت در پاسخ به این نقد اظهار داشت: این مبلغ ماهیانه كه به حساب پیشكسوتان عضو موسسه واریز می شود، هدیه ای در مقابل عضویت آن هاست و نه مستمری است نه حقوق.
او اضافه كرد: این مبلغ ثابت نیست و برای هنرمندانی كه بیمار می شوند و در خانه سالمندان مستقر می شوند، افزایش می یابد و با این كار می خواهیم بار مالی را از دوش آنها كم نماییم.
هنرمندانی همچون غلامرضا مجاوری، پری صابری، غلامرضا ملك عراقی، درویش رضا منظمی، اكبر صادقی، اصغر رفیعی جم، یونس آبسالان، ابراهیم نظری سنگرودی، علی اصغر مصورزاده، سید كمال میر طیبی، انسیه شاه حسینی، اسماعیل نیك بخت زاویه، احمد نجفی، امیر همتی، بهروز كریمی، ولی شیر اندامی، محسن كوهستانی نژاد، مریم مجیدی، هادی مرزبان، خسرو حكیم رابط، جواد افشین نژاد، محمد هادی گلریز خاتمی، مرتضی كاشی تراش اصفهانی، شاهین فرهت، عنایت بخشی، افشین بختیار، دلاور هاشم لو، حسن شریفی، ژرژ پطروسی، یوسف پوریا، زنده علی عباس راحمی پور (خانواده وی در مراسم حاضر بودند)، سیروس ابراهیم زاده، غلامرضا، علیرضا كریمی، هاشم محققی فرد، رضا شفیعیان، آتش تقی پور، فریده سپاه منصور، عبدالصمد حاج صمدی، سید علی طاهری، حسین خواجه امیری (ایرج)، محمدعلی رحیم زاده نمینی، جاوید مجلسی، ناهید تاج نیا، حسین زندباف، مرتضی موسوی، محمد علی بهمنی، سید محمد میر زمانی، مرتضی صفاریان، مرشد حسن میرزا علی از هنرمندان متولد فروردین بودند كه در این مراسم از آنها تجلیل شد.
تعدادی از این هنرمندان پس از تجلیل و عكس یادگاری چند كلمه ای برای حاضران صحبت كردند و از عباس عظیمی تشكر كردند.

ولی الله شیر اندامی هم در این مراسم اظهار داشت: پنج شش ساله مریض هستم و در این مملكت در بدترین شرایط فقط آقای عظیمی (مدیر موسسه هنرمندان پیشسكوت) كنارم بوده و به من كمك كرده اند.
كوهستانی نژاد هم پس از تجلیل اظهار داشت: ایران فراز و نشیب های زیادی پشت سر گذاشته و امروز هم پیروز می شود، اما مهم پیروزی شیرین است و شما هنرمندان می توانید با زنده كردن شور جوانی در خود و مردم آنرا به وجد آورید.
در بخش پایانی مراسم ایرج – خواننده پیشكسوت برای حاضران آواز خواند و همه هنرمندان عكس دست جمعی خویش را گرفتند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای حاشیه ی و متن گردهمایی هنرمندان فروردین ماهی از آوازخوانی ایرج تا اعتراض احمد نجفی بسته هستند Date | 24/04/2019