جدیدترین جزئیات بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام گردید

    Home  /  جشن  /  جدیدترین جزئیات بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام گردید

جدیدترین جزئیات بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام گردید Image

جدیدترین جزئیات بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام گردید

صد كادو: فاطمه جواهرساز مدیر بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر آخرین جزئیات این بخش از جشنواره را تشریح نمود.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر به نقل ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، فاطمه جواهرساز مدیر بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به اینكه امسال بیشتر از خریدارانی كه برای خریداری محصولات ایرانی مناسب هستند، دعوت شده است، اظهار داشت: در بخش بازار ابتدا یك بانك اطلاعاتی از حدود ۱۵۰۰ خریدار در سراسر جهان كه در بازارهای بزرگ جهانی شركت دارند، تهیه و سپس از بین آنها خریدارانی كه معمولا تمركزشان بر آثار كشورهای منطقه است، انتخاب كردیم. وی افزود: تلاش شده است خریداران محتوای vod و iptv (تلویزیون اینترنتی) باز در میان خریداران حضور داشته باشند تا صاحبان آثار ایرانی بتوانند از این بستر هم برای فروش فیلم هایشان استفاده كنند. جواهرساز یكی از اشكالات حضور خریداران فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر را ۲ رویداد بازار میپ تی وی و جشنواره سینمایی در شهر كن فرانسه كه قبل و بعد جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می گردند، عنوان نمود و اظهار داشت: خیلی از خریداران به سبب حضور در این ۲ رویداد قادر به شركت در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیستند و از این بابت عذرخواهی كرده اند. البته هنوز هم ارسال دعوتنامه به دیگر خریداران خارجی ادامه دارد و پیش بینی می شود به این تعداد اعلام شده، افزوده شود. مدیر بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به اینكه تا امروز خریداران و متقاضیان داشتن غرفه از كشورهای مختلف خصوصاً منطقه، درخواست حضور داده اند درباره تعداد غرفه های بازار توضیح داد: با عنایت به محدودیت تعداد غرفه ها تلاش شده است فقط از غرفه دارانی كه می توانند به خوبی محصولاتشان را در بازار فیلم نمایش كنند، دعوت شود. جواهرساز عنوان كرد: مقرر است ۷ اپراتور داخلی كه در حوزه iptv فعال می باشند، با هماهنگی مركز تلویزیونی تعاملی سازمان صدا و سیما در بازار حضور پیدا كنند. مدیر بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درانتها از صاحبان آثار درخواست نمود در صورت تمایل به ملاقات با خریدارن خارجی، تریلر حداكثر ۲ دقیقه ای از آثارشان را برای جشنواره ارسال نمایند تا این آثار برای خریداران خارجی ارسال شود. آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الكترونیكی جشنواره info@Fajriff.com است. سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میركریمی در تهران انجام می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جدیدترین جزئیات بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام گردید بسته هستند Date | 02/03/2019