نصب پوسترهایی در پشتیبانی از كودكان

    Home  /  جشن  /  نصب پوسترهایی در پشتیبانی از كودكان

نصب پوسترهایی در پشتیبانی از كودكان Image

نصب پوسترهایی در پشتیبانی از كودكان

صد كادو: پوسترهایی درباره «حقوق كودكان» در نگارخانه های «لرزاده» و «فرشچیان» به نمایش گذاشته می گردد.
به گزارش صد كادو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه پوستر «حقوق كودكان»، عصر روز دوشنبه اول مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه های «لرزاده» و «فرشچیان» افتتاح می گردد.
این مجموعه كه به همت دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن پشتیبانی از حقوق كودكان به نمایش در می آید دربرگیرنده ۵۰ اثر از ۴۶ هنرمند جوان از میان دانشجویان گرافیك دانشگاه علم و فرهنگ است.
آثار ارائه شده در پروژه ای با هدف آگاه سازی جامعه با حقوق جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی كودك شكل گرفته كه در قالب ۱۰ مبحث كودك و حریم شخصی، كودك و جنگ، كودك وكار، كودك و خشونت خانگی، كودك و حق بازی، كودك و حق تحصیل، ازدواج كودكان ارائه می گردد.
در این پروژه كه با نظارت ندا تولایی انجام گرفته، دانشجویان درباره هر یك از این مفاهیم و مبحث ها، مطالعاتی گسترده داشته و سپس، ایده های خویش را با بیان بصری و فرم زیبایی شناسانه طرح و اجرا كرده اند.
آثار خلق شده بعد از بررسی و كارشناسی توسط هیات داوران از میان صدها پوستر طراحی شده انتخاب و به نمایشگاه، راه یافته است.
ندا تولایی كیوریتور و مدیر این پروژه پژوهشی و هنری، سابقه چندین سال تدریس در دانشگاه های الزهرا، علم و فرهنگ، مدیر هنری و عضو هیات مدیره شركت های تبلیغاتی و هنری را در كارنامه خود دارد.
نمایشگاه «حقوق كودكان» با نمایش پوسترهایی درباره حوزه حقوق كودك، از ۲ تا ۸ مرداد ماه، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۸، میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای نصب پوسترهایی در پشتیبانی از كودكان بسته هستند Date | 24/07/2018