با اضافه شدن محمد بحرانی گروه لیان در لندن كنسرت می دهد، حضور در یك فستیوال جهانی

    Home  /  جشن  /  با اضافه شدن محمد بحرانی گروه لیان در لندن كنسرت می دهد، حضور در یك فستیوال جهانی

با اضافه شدن محمد بحرانی گروه لیان در لندن كنسرت می دهد، حضور در یك فستیوال جهانی Image

با اضافه شدن محمد بحرانی گروه لیان در لندن كنسرت می دهد، حضور در یك فستیوال جهانی

صد كادو: گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان ششم مرداد با حضور در فستیوال ورلد میوزیك لندن به دبیری پیترگابریل به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان ششم مرداد با حضور در فستیوال ورلد میوزیك لندن (womad)به دبیری پیترگابریل به اجرای برنامه می پردازد. در این كنسرت محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه به معرفی سوژه های طنز در موسیقی جنوب ایران خواهد پرداخت.
در این اجرا اكلو فرامرزی و محمد بحرانی بعنوان خواننده، همایون نصیری و حمید اكبری بعنوان نوازنده های پركاشن و حسین تابان با نوازندگی عود، نی انبان محسن شریفیان را همراهی خواهند كرد.
فستیوال ورلد میوزیك لندن كه برای نخستین بار در سال ۱۹۸۲ با حضور ۲۷ كشور شروع به كار كرد و تابحال هم ۲۵۰ دوره آن برگزار شده، با هدفِ كشفِ جهان بدون مرز و معرفی فرهنگ، موسیقی و هنر در كشورهای مختلف دنیا علاوه بر لندن، در ۲۷ نقطه جهان همچون ابوظبی، استرالیا، اتریش، كانادا امریكا، یونان، فرانسه كانادا برگزار شده است. این فستیوال از روز ۲۶ تا ۲۸ جولای مصادف با ششم تا هشتم مرداد در منطقه شارلتون پارك در نزدیكی مالزبری لندن میزبان دوستداران موسیقی است. در كنار این گردهمایی جهانی، نمایشگاهی برای معرفی غذاهای كشورهای مختلف به نام «طعم دنیا» هم وجود دارد كه بعضی از هنرمندان، غذاهای سنتی كشورشان را در غرفه هایی عرضه كرده و به فروش می رسانند.
دبیر اصلی این فستیوال پیترگابریل، آهنگساز، خواننده و موسیقیدان انگلیسی است كه پرداختن به موسیقی ملل و توزیع موسیقی به اشكال نوین از پروژه های جدی او است.
دبیرخانه فستیوال جهانی وومد درباره حضور محسن شریفیان نوشته است: «علاقه مندی به مطالعه و پژوهش در زمینه موسیقی منطقه اش او را به یكی از بهترین هنرمندان جهان مبدل كرده است. تعهد شریفیان به موسیقی منطقه اش و پشتیبانی از مردم ایران تامل انگیز و الهام بخش است. گروه پر انرژی لیان بوشهر یك چشم انداز جذاب برای این فستیوال است كه با كاریزما و نوازندگی خیره كننده شریفیان، گروه های موسیقی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از خصوصیات مهم این گروه، اجرای موسیقی سنتی منطقه بوشهر واقع در جنوب غربی ایران، بداهه نوازی، سولوهای زیبا و اجرای شاد، موزون و هماهنگ است.»
گروه «لیان» در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد) در لندن و در تاریخ ۳۱ جولای (۸ مرداد) در منچستر هم روی صحنه خواهد رفت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با اضافه شدن محمد بحرانی گروه لیان در لندن كنسرت می دهد، حضور در یك فستیوال جهانی بسته هستند Date | 23/07/2018