تارانتینو فیلم ابرقهرمانی نمی سازد

    Home  /  جشن  /  تارانتینو فیلم ابرقهرمانی نمی سازد

تارانتینو فیلم ابرقهرمانی نمی سازد Image

تارانتینو فیلم ابرقهرمانی نمی سازد

به گزارش صد کادو، «کوئنتین تارانتینو» کارگردان نامدار آمریکایی اعلام نمود که قصد ندارد در آینده هیچ فیلم سینمایی ابرقهرمانی را کارگردانی کند.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا و به نقل از ددلاین، «کوئنتین تارانتینو» خالق فیلم هایی همچون «روزی روزگاری در هالیوود» و «جانگوی آزاد شده» این روزها مشغول تبلیغ کتابش با عنوان «تعمقی بر سینما» است و با عنایت به این که او پیشتر اعلام نموده بود، می خواهد فقط ۱۰ فیلم سینمایی در کارنامه اش داشته باشد، حدس و گمان هایی در رابطه با ماهیت فیلم دهم این کارگردان شکل گرفته است.
فیلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» نهمین ساخته «تارنتینو» به حساب می آید و وی در گفت و گوی جدیدی با «لس آنجلس تایمز» هرگونه احتمال ساخت یکی از فیلمهای پرهزینه و پرفروش دنیای «مارول» یا «دی سی» را رد کرد.
این کارگردان در بخشی از این گفت و گو بیان نمود: «آدم باید مزدبگیر باشد تا چنین کاری بکند… من مزدبگیر نیستم. دنبال شغل نمی گردم.»
«تارانتینو» که بعنوان یکی از فیلمسازان مشهور و خالق پادکست شناخته می شود برای معرفی جدید ترین کتابش به پنج شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا سفر می کند. لس آنجلس، سانفرانسیسکو، پورتلند، آستین و نیویورک سیتی به ترتیب مقاصد تور کتاب جدید «کوئنتین تارانتینو» محسوب می شوند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تارانتینو فیلم ابرقهرمانی نمی سازد بسته هستند Date | 05/11/2022