با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت آیت الله اختری را تسلیت گفت

    Home  /  جشن  /  با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت آیت الله اختری را تسلیت گفت

با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت آیت الله اختری را تسلیت گفت Image

با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت آیت الله اختری را تسلیت گفت

صد کادو: صد کادو: رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله عباسعلی اختری را تسلیت گفت.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی پور طی پیامی درگذشت آیت الله عباسعلی اختری را تسلیت گفت.
متن این پیام به ترتیب زیر است:
«انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت عالم مجاهد و پرتلاش، آیت الله حاج عباسعلی اختری رحمت الله مقابل، مایه تأسف و تالم اینجانب گردید. این روحانی بزرگوار، عمر گرانمایه خویش را صرف تعلیم و تربیت و تحقیق در زمینه های مختلف علمی و فقهی نمود. ایستادگی و پایداری ایشان در شکل گیری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران به عنوان دستاوردی الهی، الگویی برای پیروان منظومه فکری و سیره عملی امام خمینی رحمت الله مقابل و رهبر معظم انقلاب شمرده می شود. ایشان با شناخت صحیح از ظرفیت های حوزه و دانشگاه، قویاً معتقد بودند که می بایست میان این دونهاد علمی و انسان ساز کشور ارتباطی مستقیم و بنیادین ایجاد نمود.
درگذشت این عضو محترم مجلس خبرگان رهبری را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظلّه العالی)، برادر بزرگوارم حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری، خانواده محترم و شاگردان آن عالم وارسته تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
محمد مهدی ایمانی پور
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت آیت الله اختری را تسلیت گفت بسته هستند Date | 06/11/2022