چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن؛ دورهمی نوجوانان با مادر شهید جاوید الاثر قلی زاده

    Home  /  جشن  /  چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن؛ دورهمی نوجوانان با مادر شهید جاوید الاثر قلی زاده

چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن؛ دورهمی نوجوانان با مادر شهید جاوید الاثر قلی زاده Image

چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن؛ دورهمی نوجوانان با مادر شهید جاوید الاثر قلی زاده

صد کادو: دورهمی نوجوانان با مادر شهید جاوید الاثر یدالله قلی زاده فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند در فرهنگسرای بهمن انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، گرامیداشت مادر شهید نوجوان جاویدالاثر «یدالله قلی زاده» در ویژه برنامه «مادران چشم به راه» همزمان با سومین مراسم سراسری تکریم مادران شهدای نوجوان شهر تهران، فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند در دارالقرآن فرهنگسرای بهمن انجام می شود.
تقارن روز بزرگداشت شهدا و همزمانی با استقبال از ماه مبارک رمضان، برگزاری آئین دیرینه «مادران چشم به راه» در قالب دورهمی افطاری صمیمانه با مادران معظم شهدای جاویدالاثر نوجوان هشت سال دفاع مقدس، بمنظور قرابت سنی شهید با نوجوانان تیم اجرائی برنامه و مسرت مادر شهید و نوجوانان از این هم نشینی را به وجود آورده است.
این ویژه برنامه در قالب گفتگوی صمیمانه، خاطره گویی، تماشای عکس ها یا فیلم های دوران کودکی و نوجوانی شهید، … و در نهایت گستردن و چیدن سفره افطار، اقامه نماز جماعت و صرف افطاری با اجرای نوجوانان کنشگر فرهنگی و سایر حلقه های هویتی، بصورت هم نشینی با مادران معظم شهدای نوجوان، طراحی و اجرا می شود.
این مراسم فردا چهارشنبه ۲۳ مهر به وقت افطار در فرهنگسرای بهمن به آدرس میدان بهمن، خیابان شهید وفایی انجام می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن؛ دورهمی نوجوانان با مادر شهید جاوید الاثر قلی زاده بسته هستند Date | 15/03/2024