وزیر ارشاد: مصلای امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل گردد

    Home  /  جشن  /  وزیر ارشاد: مصلای امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل گردد

وزیر ارشاد: مصلای امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل گردد Image

وزیر ارشاد: مصلای امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل گردد

به گزارش صد کادو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به برخی اقدامات این وزارت خانه در سالجاری، تصریح کرد: مصلای امام خمینی (ره) باید به تفرج گاه مومنان تبدیل گردد و فضای معنوی بیشتری برای آنها آماده باشد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با کارکنان وزارت فرهنگ که پس نماز جماعت امروز برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در مدیریت حوزه فرهنگ فضای خوبی را تجربه کردیم، در حالیکه پارسال با فتنه ترکیبی دشمن درگیر بودیم.
او با بیان این مطلب، اضافه کرد: سال ۱۴۰۱ همه شاهد بودند که دشمن چگونه به دنبال تعطیل کردن همه فعالیتهای کشور بخصوص فعالیتهای حوزه فرهنگ و هنر بود و برای تعطیلی و به عقب بردن فرهنگ و هنر کشور هر اقدامی کردند. اما خوشبختانه با ایثار مردم و شهدای امنیت و همینطور رهبری رهبر انقلاب وضعیت به حالت عادی برگشت.

وزیر فرهنگ ضمن اشاره به این که در سال ۱۴۰۲ در همه بخش ها فعالیتهای فرهنگی و هنری با تراز خوبی پیش رفت، اظهار نمود: جشنواره ها و برنامه هایی که سالهای زیادی تعطیل بود باردیگر فعال و مجموعه جشنواره های جدیدی هم به سبد رویدادهای فرهنگی افزوده شد.

او افزود: خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ فضای پرنشاطی در قسمت های مختلف شامل حوزه های نمایشی، سینما، کتاب و فعالیتهای قرآنی بوجود آمد.

وزیر فرهنگ اضافه کرد: امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم بخش دیگری از برنامه های تحولی مدیریتی را اجرایی نماییم.

وی اظهار داشت: از ابتدا سهم حوزه فرهنگ و هنر کم در نظر گرفته شده و در این عرصه به قدری عقب ماندگی داریم که هر چقدر تلاش شود باز هم کم است ولی هدف دولت مردمی جبران عقب ماندگی ها است.

اسماعیلی در رابطه با برگزاری نمایشگاه قرآن، اضافه کرد: روز اول سال جدید نمایشگاه قرآن افتتاح می گردد که شبکه قرآن و همه شبکه های صداوسیما در اختیار این نمایشگاه است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی او تصریح کرد: مصلای امام خمینی (ره) باید به تفرج گاه مومنان تبدیل گردد و فضای معنوی بیشتری برای آنها آماده باشد.

اسماعیلی تصریح کرد: سال جاری همینطور شاهد یک اتفاق مبارک در وزارت خانه بودیم که میزبانی از شهید گمنام عالی مقام بود و باید قدر این حضور شهید را در مجموعه بدانیم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای وزیر ارشاد: مصلای امام خمینی(ره) باید به تفرجگاه مومنان تبدیل گردد بسته هستند Date | 14/03/2024