برای نیمه شعبان؛ برنامه گل برای گل در محلات تهران

    Home  /  جشن  /  برای نیمه شعبان؛ برنامه گل برای گل در محلات تهران

برای نیمه شعبان؛ برنامه گل برای گل در محلات تهران Image

برای نیمه شعبان؛ برنامه گل برای گل در محلات تهران

به گزارش صد کادو، برنامه گل برای گل همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) از ۳ تا ۶ اسفند در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، ویژه برنامه «گل برای گل» همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) با حضور نوجوانان از روز ۳ تا ۶ اسفند، در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می گردد.
آذین بندی خیابان های منطقه با محوریت خیابان منزل شهدا یا مسجدی در محله، برگزاری جشن های میدانی، قرائت دسته جمعه دعای فرج، اجرای مسابقه نقاشی با مبحث نیمه شعبان، راه اندازی کاروان شادی، نورافشانی در شب میلاد حضرت مهدی (عج) و برگزاری غرفه های جانبی و نمایشگاهی در کنار مراسم ازجمله برنامه های این جشن است. همینطور در این برنامه ۵ روایت برتر جشنواره «قصه ایران آینده» در هر منطقه معرفی و تقدیر می شوند.
طبق اعلام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوجوانان محلات مختلف می توانند با شرکت در پویش «هرخانه؛ یک مهدیه»، تصاویر خویش را از جشن های خانگی، آذین بندی و مولودی خوانی در محیط منازل خود، به صفحه فرهنگسرای منطقه خود در اینستاگرام ارسال نمایند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برای نیمه شعبان؛ برنامه گل برای گل در محلات تهران بسته هستند Date | 25/02/2024