برای مرتفع شدن موانع و مشكلات؛ برگزاری دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

    Home  /  جشن  /  برای مرتفع شدن موانع و مشكلات؛ برگزاری دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

برای مرتفع شدن موانع و مشكلات؛ برگزاری دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه Image

برای مرتفع شدن موانع و مشكلات؛ برگزاری دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

به گزارش صد کادو، نشست پاتوق دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برای مطرح شدن موانع و مشکلات و بررسی و پیگیری و مرتفع کردن مسایل فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، اولین نشست «پاتوق» با حضور چهره های مطرح ادبی استان تهران و شهرستان های تابعه عصر سه شنبه ۱۰ بهمن برگزار گردید.
«پاتوق» سلسله نشست هایی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است که با هدف هم اندیشی، تبادل نظرات و ارائه پیشنهادات و انتقادات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می گردد.
این سلسله نشست ها به گروهی از هنرمندان تخصصی رشته های مختلف اختصاص دارد که فرصتی را جهت تعامل هنرمندان، عرضه طرح ها و ایده ها، هم افزایی، امکانی برای مطرح شدن موانع و مشکلات، بررسی و پیگیری و مرتفع کردن مسائل فراهم نموده است.
از جمله گروههای هدف میتوان به خوشنویسان، مجسمه سازان، تصویرگران، کارتونیست ها، کاریکاتوریست ها، نقالان و پرده خوانان، اهالی رسانه، موسیقی دانان، نویسندگان، شاعران، طنزپردازها، فعالان حوزه نشر، کارگردانان، بازیگران سینما، ترانه سراها، نویسندگان حوزه ادبیات پایداری، نویسندگان کودک و نوجوان، داستان نویسان، قاریان قرآن، تهذیب گران، معماران، عکاسان، شیشه گران، انیماتورها، تعزیه خوانان، بازیگران تئاتر، صداپیشگان، خوانندگان، نوازندگان، فیلمنامه نویسان، فعالان حوزه بانوان، نگارگران، سفالگران، فعالان حوزه مد و لباس، تیم های بازی ساز، مستندسازان، طراحان لباس اشاره نمود.
در معرفی و اهداف نشست های پاتوق آمده است: از آنجاییکه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه، بدنه اصلی و تأثیرگذار فرهنگ و ارشاد اسلامی را می سازند، برگزاری منظم تعامل با این اهالی همچون برنامه های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برای مرتفع شدن موانع و مشكلات؛ برگزاری دورهمی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بسته هستند Date | 07/02/2024