هاشمی مطرح كرد؛ سرمایه گذاری در صنعت گیم وظیفه حاکمیت و بخش خصوصی است

    Home  /  جشن  /  هاشمی مطرح كرد؛ سرمایه گذاری در صنعت گیم وظیفه حاکمیت و بخش خصوصی است

هاشمی مطرح كرد؛ سرمایه گذاری در صنعت گیم وظیفه حاکمیت و بخش خصوصی است Image

هاشمی مطرح كرد؛ سرمایه گذاری در صنعت گیم وظیفه حاکمیت و بخش خصوصی است

به گزارش صد کادو، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: امروز وظیفه همه بخش های حاکمیت و بخش خصوصی توجه به سرمایه گذاری ثمربخش در بخش بازی های کامپیوتری است.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی های کامپیوتری فجر که دوشنبه ۱۱ دی برگزار گردید، با تکیه بر توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه های نوین فرهنگی و هنری به عنوان یکی از محورهای تحول در این وزارتخانه اظهار داشت: در این جهت در تلاش هستیم ساختار و ماموریت های بنیاد ملی بازی های کامپیوتری را به سمت توسعه کمی و کیفی در عرصه های بازی و سرگرمی ارتقا دهیم.
وی با اشاره به اقدامات مختلف بنیاد ملی بازی های کامپیوتری در یک سال قبل اضافه کرد: یکی از نشانه های نشاط و پویایی در این مجموعه، راه اندازی جشنواره بازی های کامپیوتری پس از چهار سال و تعامل مستمر با بازی سازان است.
جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت بیش از پیش بازی های کامپیوتری در بین مخاطبان اظهار داشت: امروز وظیفه همه بخش های حاکمیت و بخش خصوصی توجه به سرمایه گذاری ثمربخش در بخش بازی های کامپیوتری است و همه باید دراین زمینه نقش آفرینی کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای هاشمی مطرح كرد؛ سرمایه گذاری در صنعت گیم وظیفه حاکمیت و بخش خصوصی است بسته هستند Date | 07/01/2024