فردا پنجشنبه؛ برگزاری برنامه کتاب خوانی مژگان شیخی برای نوجوانان

    Home  /  جشن  /  فردا پنجشنبه؛ برگزاری برنامه کتاب خوانی مژگان شیخی برای نوجوانان

فردا پنجشنبه؛ برگزاری برنامه کتاب خوانی مژگان شیخی برای نوجوانان Image

فردا پنجشنبه؛ برگزاری برنامه کتاب خوانی مژگان شیخی برای نوجوانان

به گزارش صد کادو، برنامه کتاب خوانی گُل پر همزمان با شب یلدا فردا پنجشنبه۳۰ آذر با حضور مژگان شیخی در کتابخانه فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مراسم «گُل پر» (دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان محله یوسف آباد) پنجشنبه ۳۰ آذر در کتابخانه فرهنگسرای خانواده (یادمان زنده یاد دکتر مهری سویزی) برگزار می گردد.
این برنامه با حضور مژگان شیخی از نویسندگان و مترجمان از فعالان حوزه کودک و نوجوان قصه گویی همراه می باشد و ضمن تفال به حافظ، اجرای موسیقی، شاهنامه خوانی، حافط خوانی، قصه گویی ننه سرما، برنامه خوانش کتاب برای نوجوانان توسط این نویسنده صورت می گیرد.
شیخی از سال ۶۳ کار نوشتن را با داستان «بلبل نوک طلا و باغ آرزوها» شروع کرد. او هم در زمینه ادبیات کودکان و هم ادبیات بزرگسالان فعالیت داشته و تابحال بیشتر از ۱۵۰ عنوان از کتاب هایش به چاپ رسیده است که بعضی از آنها برای فیلمهای سینمایی قرارگرفته اند. از آثار او در زمینه ادبیات کودک میتوان به «زندگی حضرت یوسف»، «تابستان و غاز سفید»، «دستی برای دوستی» و «گلی در سرزمین زمستان ها» و «۳۶۵ قصه برای ۳۶۵ روز سال» اشاره نمود.
همچنین در ادامه این برنامه سوگل عصاری قصه گو و نویسنده کودک؛ به قصه گویی و خوانش قصه های کهن ایرانی برای مخاطبان می پردازد.
برنامه یاد شده روز پنجشنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ در فرهنگسرای خانواده به نشانی خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق برگزار می گردد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فردا پنجشنبه؛ برگزاری برنامه کتاب خوانی مژگان شیخی برای نوجوانان بسته هستند Date | 20/12/2023