چهره هایی که تیتر خبری شدند

    Home  /  جشن  /  چهره هایی که تیتر خبری شدند

چهره هایی که تیتر خبری شدند Image

چهره هایی که تیتر خبری شدند

به گزارش صد کادو، اعلام زمان و هزینه عمره، معرفی آثار بخش آوینی «سینما حقیقت»، اظهارات حامد بهداد و سینماگران در مقابل معاون رئیس جمهور، آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، سریالی جدید با بازی حمید لولایی، اظهاراتی درباره سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان، فوت یک هنرمند در سکوت خبری، اجرایی از ارکستر موسیقی ملی ایران، آمار سفر چینی ها، عربستانی ها و چند کشور دیگر به ایران، چشمک به قاچاقچیان آثار تاریخی، شهادت ۵۶ خبرنگار فلسطینی و تشریح جزئیات تشییع پیکرهای ۲۸۰ شهید دفاع مقدس از اخبار فرهنگی هنری ۲۱ آذرماه بود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، روز سه شنبه ۲۱ آذرماه، رئیس سازمان حج و زیارت جزئیات زمان، هزینه و اولویت های عمره مفرده را اعلام نمود. ثبت نام عمره از ۲۲ آذرماه و اعزام زائرین از ۲۸ آذر شروع می شود.

معرفی آثار بخش آوینی «سینما حقیقت»
در ادامه، لیست ۱۸ مستند جایزه شهید آوینی هفدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» اعلام گردید.

اظهارات حامد بهداد و سینماگران در مقابل معاون رئیس جمهور
از سویی نشست مشترک تعدادی از سینماگران کشور با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد که حامد بهداد در اظهاراتی اظهار داشت: ما کارگر معدن نیستیم و هنرمندیم و رابطه نزدیک و تنگاتنگ با مردم داریم.

«سامپو» در سریلانکا و معرفی مدیر جدید برلین
فیلم کوتاه «سامپو» به نهمین جشنواره جهانی فیلم «جافنا» در سریلانکا راه پیدا کرد.
همینطور جشنواره فیلم برلین، «تریشا توتل» مدیر سابق جشنواره فیلم لندن را بعنوان مدیر جدید این رویداد سینمایی برگزید.

آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
دبیرخانه بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان آخرین فرصت ثبت تقاضای گروههای نمایشی را پنجم دی اعلام و تصریح کرد که این زمان تمدید نخواهد شد.

اجرای یک نمایش جدید در مهرگان و حضور یک نمایش ایرانی در هند
ضمن این که، نمایش «دلبر رند» از ۲۷ آذر ماه در تماشاخانه مهرگان به صحنه می رود و نمایش «عمو نوروز» نوشته و کار محمد برومند برای حضور در بیستمین جشنواره بین المللی «رایان» راهی دهلی می شود.

سریالی جدید با بازی حمید لولایی
همینطور اعلام گردید که مجموعه تلویزیونی طنز ۹۰ قسمتی «چرخ گردون» به کارگردانی جواد مزدآبادی و با بازی حمید لولایی برای پخش از شبکه دو سیما در دست ساخت است.

اظهاراتی در رابطه با سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان
یک مدیر تلویزیون هم اخیرا مدعی شده است که سروش صحت، مهران مدیری، احسان علیخانی و رامبد جوان به علت تفتیش عقاید روشنفکری جرأت نمی کنند به تلویزیون بیایند.

واکنش کزازی به اهدای شاهنامه به خانواده های تاجیک
میرجلال الدین کزازی از دیدگاهش به اهدای شاهنامه به خانواده های تاجیک گفت و به ارزیابی جایگاه شاهنامه در بین ایرانی ها پرداخت.
در ادامه، سازمان اسناد و کتابخانه ملّی با صدور اطلاعیه ای اقدام «رژیم صهیونیستی» در خصوص تخریب آرشیو ملّی غزه و کتابخانه اصلی در نوار غزه را محکوم نمود.

درگذشت یک هنرمند در سکوت خبری

اجرایی از ارکستر موسیقی ملی ایران
همینطور آگاه شدیم که عباس جلیلیان (هنرمند کرمانشاهی موسیقی) هفته گذشته از دنیا رفته و در اینباره اطلاع رسانی خبری چندانی صورت نگرفته است.
از سویی مقرر است ارکستر موسیقی ملی ایران پوئم سمفونی «بانوی آب» را به رهبری همایون رحیمیان اجرا نماید.

مسترکلاس کیوان ساکت
کیوان ساکت هم از برگزاری مسترکلاس خود در زرین شهر اصفهان اطلاع داد.

حراج تهران آنلاین برگزار می شود
هجدهمین دوره حراج تهران هم برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد نمود.

آمار سفر چینی ها، عربستانی ها و چند کشور دیگر به ایران
سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی اعلام نمود که سفر به ایران در هشت ماه نخست سال جاری با ۴۸.۵ درصد رشد روبه رو بوده است و در این زمان ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به انگیزه های تجارت، درمان، زیارت و توریستی به ایران سفر کرده اند.

چشمک به قاچاقچیان آثار تاریخی!
ضمن این که، باستان شناسان درحالی غارت بزرگ «غار هستیجان» در استان مرکزی را گزارش کردند، که رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی اظهار داشت: خیلی از نقش برجسته ها جای سوراخ دینامیت دارد و جویندگان گنج و قاچاقچیان آزادانه در فضای مجازی تبلیغ می کنند. از سویی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اخطار داد که رها کردن کاوش ها چشمکی به قاچاقچیان است.

شهادت ۵۶ خبرنگار فلسطینی و

تشریح جزئیات تشییع پیکرهای ۲۸۰ شهید دفاع مقدس
کمیته محافظت از خبرنگاران در جدید ترین گزارش خود از شهادت ۵۶ خبرنگار فلسطینی در جریان درگیری های رژیم صهیونیستی و غزه اطلاع داد.
در نهایت این که، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اظهار داشت: پیکرهای ۲۸۰ شهید دفاع مقدس یکشنبه ۲۶ آذر در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت همزمان در استانهای سراسر کشور و تهران تشییع خواهند شد.
پیشنهادهایی برای خواندن:
نگاهی به شانس های اصلی اسکار بین المللی
پوران درخشنده همچنان در انتظار تمدید پروانه ساخت «هیس پسرها…»
نسلی شیفته نوید محمدزاده
سرنوشت سریالی که نیمه کاره رها شد
خوانندگان پاپ مردم را به رفتار بیمارگونه عادت داده اند
برف اینجا زودتر باریده است!
کره جنوبی کار گردشگران را راحت کرد
گشتی در موزه قدیمی ترین مومیایی سلطنتی جهان

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای چهره هایی که تیتر خبری شدند بسته هستند Date | 15/12/2023