در هفته بسیج؛ رونمایی از لبیک یا حیدر

    Home  /  جشن  /  در هفته بسیج؛ رونمایی از لبیک یا حیدر

در هفته بسیج؛ رونمایی از لبیک یا حیدر Image

در هفته بسیج؛ رونمایی از لبیک یا حیدر

صد کادو: نماهنگ لبیک یا حیدر با تنظیم و آهنگسازی نوید شکوهی در تازه ترین گردهمایی اعضای شورای مرکزی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید.
دریافت ۱۰ MB
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج گردهمایی اعضای شورای مرکز فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سردار فضل الله کفیل رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، سیدمحمد هاشمی قایم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ بامداد امروز هفتم آذر ماه در باغ زیبا اجرا شد.
سردار فضل الله کفیل رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در آغاز این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مناسبت هفته بسیج بسیار مانا و ماندگار است تا ذکری از فرهنگ و تفکر بسیجی داشته باشیم. حضرت آقا می فرمایند بسیج یک الهام الهی بود که بر قلب امام (ره) نازل شد، اگر به همین دقت کنیم که ایجاد بسیج به شخصیتی الهام شد که رهبری درباره ی شان می فرمودند که حضرت امام (ره) نزدیک به عصمت بود.
کفیل اشاره کرد: آن چه از بسیج دیده شد واقعیت های تاریخی است، ما باید به بسیج توجه ویژه داشته باشیم. این الهام در آن مقطع تاریخی به قلب امام نشست و شجره طیبه بسیج رقم خورد. ما در دفاع مقدس تبلور تفکر بسیجی و حضور فیزیکی او را می بینیم، پس از آن هم تفکر بسیجی مشکلات را حل می کرد. امروز نه فقط در پهنه جغرافیای ایران بلکه شاهد گسترش این تفکر در دنیا هستیم.
وی با اشاره به باریکه غزه و جمعیت این منطقه اظهار داشت: تحلیل طوفان الاقصی خیلی وسیع است و این مساله وقت زیادی می طلبد، این شکست اساسی رژیم صهیونیستی با تفکر بسیجی است و تفکر مقاومت برای دشمن شکننده است.
رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه نقشه راه انقلاب و هنرمندان است. پایگاه مقاومت به نظر من معادل تکریم ارباب رجوع، حل مشکلات اداری و ظاهری و معادل کارآمدی و حذف بروکراسی اداری است.
پس از صحبت های سردار کفیلی ضمن تقدیر از فرماندهان پایگاه های بسیح نهادها و مجموعه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نماهنگ «لبیک یا حیدر» با تنظیم و آهنگسازی نوید شکوهی نیز رونمایی گردید.
حجت الاسلام شکوهی آهنگساز و تنظیم کننده این قطعه نیز در صحبت هایی اظهار داشت: انفاق در راه خدا همیشه پول نیست، یک وقت علم و دانش انفاق می شود در هر صورت خدا ما را به انفاق در راه خدا دعوت می کند اما کسی که بخل می ورزد به ضرر خود کار می کند. در راه فرهنگ سازی هم نباید بخل ورزید. چرخ انقلاب اسلامی می چرخد؛ چه کسی جلو برود و چه بخل بورزد.
سید محمد هاشمی قایم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس و استان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم عنوان کرد: خوشبختانه کارهای بسیج بتازگی رنگ و بوی خوبی گرفته و من تشکر می کنم. همه بخش ها و افراد متولی در همه ارکان نظام جمهوری اسلامی خاصه در دولت سیزدهم باید متخلق نیات و افکار بسیجی باشند. بسیجی فقط کارت و عنوان نیست؛ این که همه این روش و سلوک خدمتی را سرلوحه خود قرار دهند، خیلی مهم می باشد.
وی با اشاره به اهمیت نقش پایگاه های بسیج ادارات اظهار داشت: حاج قاسم را خدا برای ما خلق کرد که ندیده از دنیا نرویم. ایشان نشانه یک بسیجی واقعی بودند. این روحیه و تفکر را ما باید به عنوان بسیجی نمونه حفظ نماییم. شما بسیجیان امت شاهد و جماعت الگو هستید و ان شاءالله این سرمایه را قدر بدانید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در هفته بسیج؛ رونمایی از لبیک یا حیدر بسته هستند Date | 03/12/2023