امروز دوشنبه؛ برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر برگزار می گردد

    Home  /  جشن  /  امروز دوشنبه؛ برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر برگزار می گردد

امروز دوشنبه؛ برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر برگزار می گردد Image

امروز دوشنبه؛ برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر برگزار می گردد

صد کادو: خانه فرهنگ منتظر از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ تهران امروز دوشنبه ۱۵ آبان برنامه هایی ویژه درباره ی کودکان غزه برگزار می نماید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مجید اکبر رییس خانه فرهنگ منتظر با اشاره به جزییات برنامه های ویژه کودکان اظهار داشت: در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، موجی از همبستگی با کودکان فلسطین و غزه راه افتاده، به همین دلیل خانه فرهنگ منتظر نیز مسابقه دل نوشته «شاخه برگ زیتون» را با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان اتباع افغانستانی و ایرانی، از ساعت ۱۰ بامداد دوشنبه ۱۵ آبان برگزار می نماید و در آخر بعد از داوری این آثار به صاحبان سه اثر برتر، جوایزی به رسم یادبود اهدا می کند.
رئیس خانه فرهنگ منتظر اضافه کرد: همین طور نمایشگاه نقاشی با عنوان «فرشتگان غزه» روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه جاری همراه با قدردانی از ۱۰ نفر از برگزیدگان مسابقه نقاشی که قبل تر با همین عنوان برگزار شده بود، در این مرکز برپاست.
اکبر با اشاره به استفاده از قالب های متنوع تصویری (ویدیوکلیپ، موشن گرافی و فتوکلیپ) اظهار داشت: با تولید و انتشار ویدئو کلیپ های «خیبر، خیبر یا صهیون» و «مادر قصه گو» با بیان روایتی دقیق و مستند از این رخداد مهم در راستای آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان درباب حمایت و همدلی با مردم مظلوم فلسطین، امیدوار هستم نقش مؤثری ایفا نماییم.
رئیس خانه فرهنگ منتظر در آخر اظهار داشت: تولید محتوای فرهنگی برای فضای مجازی با رویکرد و مناسبت های مختلف و انتشار در پیامرسان های (روبیکا، ایتا بله) و آپارات به نشانی: @farhangsara_bahman از دیگر برنامه های خانه فرهنگ منتظر است.
علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ منتظر واقع در خیابان خزانه بخارایی شمالی (محله باغ آذری)، خیابان شهید زارعی مراجعه کنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امروز دوشنبه؛ برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر برگزار می گردد بسته هستند Date | 13/11/2023