از فردا تا ۱۳ آبان؛ نخستین رویداد بین المللی کنشگری مسأله فلسطین

    Home  /  جشن  /  از فردا تا ۱۳ آبان؛ نخستین رویداد بین المللی کنشگری مسأله فلسطین

از فردا تا ۱۳ آبان؛ نخستین رویداد بین المللی کنشگری مسأله فلسطین Image

از فردا تا ۱۳ آبان؛ نخستین رویداد بین المللی کنشگری مسأله فلسطین

صد کادو: نخستین رویداد بین المللی کنشگری مسأله فلسطین توسط تعدادی از گروههای مردمی از فردا پنجشنبه ۱۱ تا ۱۳ آبان انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، رویداد فلسطین و نقش من که توسط تعدادی از گروههای مردمی برگزار می شود، در تلاش است تا با گردهمایی دغدغه مندان و کنشگران تخصصی و گروههای مختلف مردمی توان آنها را در برای کمک به مردم مظلوم غزه و مبارزه با رژیم اشغال گر قدس هم افزا کند.
رویداد فلسطین و نقش من، یک رویداد بین المللی در عرصه عملیاتی، ایده پردازی و خلاقیت است. در این رویداد تمرکز در عرصه های مختلف بدنبال آثار و ایده های خلاقانه و بین المللی است. یکی از وجوه تفاوت این رویداد این است که علاوه بر این که در این رویداد فعالان بین المللی شرکت می کنند، همزمان مقرر است که رویداد در چند کشور حوزه مقاومت اجرا شود.
این رویداد در ۱۲ بخش برگزار می گردد که می توان به هنرمندان، خلاقیت های رسانه ای، فضای مجازی، میکرو رسانه ها، طلاب و حوزویان، دانشجویان و اساتید علمی، اندیشه ورزان، فعالین بین الملل، فعالین حوزه زنان و خانواده، دانش آموزی، اهالی کسب وکار و صنایع خلاق و خیرین، گروههای جهادی و فعالین حوزه نوآوری اجتماعی اشاره نمود.
این رویداد در ایام ۱۱ تا ۱۳ آبان در مجموعه فرهنگی شهدای هفتاد و تن سر چشمه انجام می شود. علاقه مندان می توانند برای شرکت در این رویداد به پایگاه اینترنتی myrole.ir مراجعه کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از فردا تا ۱۳ آبان؛ نخستین رویداد بین المللی کنشگری مسأله فلسطین بسته هستند Date | 04/11/2023