استاندار لرستان: مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری می شود

    Home  /  جشن  /  استاندار لرستان: مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری می شود

استاندار لرستان: مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری می شود Image

استاندار لرستان: مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری می شود

صد کادو: استاندار لرستان نسبت به پیگیری مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان قول مساعد داد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، فرهاد زیویار امروز یکشنبه در دیدار با رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جز نهادهای مولود انقلاب اسلامی است.
وی با اعلان اینکه هر نهادی باید منبعث از بطن جامعه و مطابق با نیازها و خواسته های آن باشد، اظهار داشت: بسیاری از نهادها پیش از انقلاب اسلامی وارداتی بودند و تا خودرا با نیازها و درخواست ها و مطالبات مردم منطبق کردند چند دهه طول کشید و در طول این مدت حتی برخی از نهادها از دستور کار خارج، تعدادی از آنها با تغییر وتحول اساسی مواجه و یا در نهاد دیگری ادغام شده اند.
استاندار لرستان، اضافه کرد: به عنوان مثال دانشگاه پیش از انقلاب، نهادی در قالب یونیور سیتی بود که پس از انقلاب اسلامی با بوجودآوردن شورای عالی انقلاب فرهنگی و ایجاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تغییرات اساسی در آن به وجود آمده است.
زیویار با بیان اهمیت و ضرورت نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: این تشکیلات ضرورت آن برای هماهنگی تبلیغات لازم است تا با اقدام تشکیلاتی پا به کار و پیش قدم شوند و ارزش های انقلاب اسلامی را به نحوی با ابزار سرمایه انسانی و مردم به عنوان اصلی ترین سرمایه که در متن جامعه وجود دارند مورد پردازش قرار دهند و انتقال دهنده ارزش ها، دانش، سنت و هنجارهای جامعه باشند.
وی با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمنان نظام اسلامی با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از سدهای فولادی که در مقابل این جنگ ترکیبی ظرفیتهای خودرا به عنوان سپر قرار می دهد، سازمان تبلیغات اسلامی است.
استاندار لرستان ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان درباب رفع مشکلات، پیگیری هزینه ها، امور مالی و ساختمان اداری آن قول همکاری و مساعدت داد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای استاندار لرستان: مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری می شود بسته هستند Date | 11/09/2023