با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت طلال سلمان را تسلیت گفت

    Home  /  جشن  /  با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت طلال سلمان را تسلیت گفت

با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت طلال سلمان را تسلیت گفت Image

با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت طلال سلمان را تسلیت گفت

به گزارش صد کادو، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت روزنامه نگار و مؤسس روزنامه السفیر را تسلیت گفت.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، حجت الاسلام ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت طلال سلمان روزنامه نگار و مؤسس روزنامه السفیر را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت بدین شرح است:
باسمه تعالی
درگذشت طلال سلمان، شخصیت رسانه ای متعهد و دغدغه مند جبهه مقاومت، منجر به تالم و تأسف گردید. ایشان با تأسیس روزنامه لبنانی السفیر در سایه گفتمان مقاومت، گام بلندی در تبیین چهره واقعی صهیونیست ها و جنایات گسترده آنها ضد فلسطینیان و دیگر ملت های منطقه برداشته و در راه دفاع از آرمان آزادی قدس شریف از هیچ گونه تلاش خالصانه ای دریغ نکرد. روایتگری صریح و به هنگام از تحولات منطقه، تشریح ابعاد میدانی و عملیاتی گفتمان مقاومت و نقد ساختاری و ماهوی رژیم جعلی رژیم اشغالگر قدس همچون خطوط رسانه ای مدنظر طلال سلمان در طول حیات بابرکت رسانه ای وی محسوب می شد.
قطعاً مسیر روشن و پربار مرحوم طلال سلمان از طرفی رزمندگان خط مقدم جبهه رسانه ای مقاومت به خوبی دنبال گردیده و نقش مؤثری را در شکل گیری پیروزی نهایی جریان حقیقت در مقابل جریان اشغالگری و دروغ ایفا خواهد نمود.
اینجانب و همکارانم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان مرحوم طلال سلمان، برای ایشان مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم و همکارانشان در روزنامه السفیر و سایر رسانه های جبهه مقاومت طلب صبر و اجر می کنم.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با صدور پیامی؛ ایمانی پور درگذشت طلال سلمان را تسلیت گفت بسته هستند Date | 28/08/2023