امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد

    Home  /  جشن  /  امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد

امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد Image

امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد

به گزارش صد کادو، سازمان حج و زیارت از استقرار ستاد امور گمشدگان در شهر های زیارتی عراق و مرزهای زمینی دو کشور ایران و عراق همزمان با پیاده روی اربعین اطلاع داد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، سازمان حج و زیارت در اربعین مسؤول کمیته ثبت نام و اعزام زوار است و علاوه بر این، در عراق وظیفه راهنمایی زوار و امداد گمشدگان را برعهده دارد.
در شهر کاظمین نمایندگان حج و زیارت استان خراسان جنوبی مسئولیت واحد راهنمایی و امداد زوار و امور گمشدگان را به عهده دارند و در این جهت ۳۰ نفر از خادمان افتخاری این استان شامل مدیر حج و زیارت استان و تعدادی از کارگزاران در شهر کاظمین مستقر شدند و مقرر می باشد تا پایان مراسم اربعین در امور راهنمایی، امداد و امور گمشدگان در شهر کاظمین به زوار خدمت کنند.
علاوه بر این در مرز زرباطیه و مهران شش نفر از نمایندگان حج و زیارت خراسان جنوبی بمنظور راهنمایی و رسیدگی به امور گمشدگان مستقر شده اند.
ستاد راهنمایی و امداد گمشدگان در مرز باشماق نیز فعال گردیده است و کارگزاران زیارتی بمنظور راهنمایی و امداد گمشدگان در این مرز مستقر شده اند.
در شهر نجف نیز این مسؤولیت به ۵۰ نفر از کارگزاران استان فارس سپرده شده که این ماموران از سوم شهریورماه در پایگاه های امداد و راهنمایی زوار در صافی صفا، باب قبله، باب طوسی، صحن حضرت زهرا (س)، گاراژ نجف به کربلا و بنات الحسن مشغول خدمت رسانی هستند.
با استقرار نیروهای امداد گمشدگان و راهنمایی زوار در مرز شلمچه در استان خوزستان نیز دو کودک که از خانواده جدا افتاده بودند، پیدا شدند و خدمت رسانی به زوار در این نقطه مرزی ادامه دارد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد بسته هستند Date | 26/08/2023

categories & tags