تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان ورامین

    Home  /  جشن  /  تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان ورامین

تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان ورامین Image

تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان ورامین

صد کادو: از تهران مراسم تجلیل از ۹۶ آزاده سرافراز شهرستان ورامین با حضور مسئولان اجرا شد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، مراسم تجلیل از ۹۶ آزاده سرافراز شهرستان ورامین با حضور معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امام جمعه ورامین، معاون استاندار تهران، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان و با حضور آزادگان و خانواده های آنها ظهر پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه در شهرستان ورامین انجام شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این نشست اضافه کرد: امنیت، آسایش و آرامش جامعه اسلامی را مرهون فداکاری ها و جانفشانی های آزادگان هستیم و ضرورت تقدیر رشادت های آنان محدود به یک روز خاص نیست.
امام جمعه موقت شهرستان ورامین تصریح کرد: ۲۶ مردادماه یادآور بازگشت قهرمانانه آزادگان به کشور و یادآور موهبتی است وصف ناپذیر که شادی دل های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی را افزایش داد.
بر طبق این گزارش، شهرستان ورامین در طول جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، ۹۶ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۱۰ آزاده سابقه بیش از ۱۰ سال اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را در کارنامه دارند که این امر عمق باور دینی مردم این خطه را نشان میدهد.
طبق آمار، افراد با ۱۰ سال اسارت ۷ نفر، ۸ سال اسارت ۱۳ نفر، ۵ سال اسارت ۱۶ نفر، ۳ سال اسارت ۴۴ نفر و ۱.۵ سال به پایین ۱۳ نفر را داریم که بالاترین زمان اسارت را محمد رضا علی کاهی با ۳۵۹۲ روز و پایین ترین روز اسارت هم متعلق به محمد علی بیلچی کنگرلو با ۱۹۲ روز اسارت است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تجلیل از آزادگان سرافراز در شهرستان ورامین بسته هستند Date | 17/08/2023

categories & tags