محمد حاتمی: تاخیر نکنید

    Home  /  جشن  /  محمد حاتمی: تاخیر نکنید

محمد حاتمی: تاخیر نکنید Image

محمد حاتمی: تاخیر نکنید

به گزارش صد کادو، محمد حاتمی معتقد است: حتی یک روز تاخیر هم در ماجرای ساماندهی تئاتر شهر دیر است.
یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون معتقد است: ضرورت ساماندهی حریم تئاتر شهر به گونه ای است که حتی یک لحظه دیرتر اقدام نماییم، شرایط نابسمان محیط پیرامونی این مجموعه بدتر می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمد حاتمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن تاکید بر ضرورت شروع عملیات ساماندهی حریم تئاترشهر از نابسمانی های پیش آمده در محیط پیرامونی مجموعه توضیح داد: مجموعه تئاترشهر در سال های نه چندان دور حریم داشت و اگر منظورما از «حریم» همان «حفاظت» از مجموعه است که باید بگوییم متاسفانه دیگر وجود ندارد.
وی ادامه داد: ضرورت وجود یک حریم مشخص برای محیط پیرامونی مجموعه ای چون تئاترشهر، امری اجتناب ناپذیراست که متاسفانه سالها پیش بنا به تصمیماتی برداشته شد اما حالا باتوجه به شرایط بسیار نابسامانی که درمحیط خارجی تئاترشهر پیش آمده اجرای عملیات تعیین حریم همانند دیگرمجموعه های فرهنگی مانند تالار وحدت بسیاری ضروری به نظر می رسد. چونکه اینجا یک مجموعه فرهنگی است که هم برای شهروندان دوستدار فرهنگ و هنر و هم برای اهالی تئاتر بسیار باارزش است.
این بازیگربا سابقه تئاتر در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: شاید تا به امروز توجه به ماجرای حریم ضرورتی نداشت، ولی اگر حالا تصمیم و اراده ای برای این مساله وجود دارد، باید هرچه سریعتر کار شروع شود چونکه به نظرمن حتی یک لحظه تاخیر در این تصمیم دیراست. موضوع تعیین و شروع عملیات اجرائی دراین زمینه امری ضروری و اجتناب ناپذیراست که باید هرچه سریعتر کارها شروع شود.
حاتمی اظهار داشت: مجموعه تئاتر شهر یک ساختمان استثنائی برای شهروندان، علاقه مندان تئاتر و هنرمندان این عرصه است که هم به جهت معماری منحصر به فردی که دارد و هم به جهت این که برای خیلی از اهالی تئاتر نقش مرکز تئاتر ایران را ایفا می کند، دربرگیرنده ارزش های فراوانی است که نباید در این اوضاع و احوال بد باشد.
شایان ذکر است طی روزهای اخیر برخی از هنرمندان عرصه تئاتر ضمن انتقاد از وضعیت فعلی حریم مجموعه تئاترشهر خواهان رسیدگی فوری مدیران و نهادهای مختلف دراین زمینه شده اند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای محمد حاتمی: تاخیر نکنید بسته هستند Date | 08/06/2023