حاجی ملامیرزایی اعلام كرد؛ شرکت های فاقد مجوز از وزارت ارشاد نمی توانند پیامک انبوه بفرستند

    Home  /  جشن  /  حاجی ملامیرزایی اعلام كرد؛ شرکت های فاقد مجوز از وزارت ارشاد نمی توانند پیامک انبوه بفرستند

حاجی ملامیرزایی اعلام كرد؛ شرکت های فاقد مجوز از وزارت ارشاد نمی توانند پیامک انبوه بفرستند Image

حاجی ملامیرزایی اعلام كرد؛ شرکت های فاقد مجوز از وزارت ارشاد نمی توانند پیامک انبوه بفرستند

صد کادو: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، به زودی از فعالیت شرکت های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه پیامک انبوه جلوگیری می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سی و هفتمین جلسه کارگروه «ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه های ارتباطی» با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای عضو به ریاست حجت الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی اجرا شد.
در این جلسه حامد حاجی ملامیرزایی رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با بررسی گزارش تخلفات شرکت های ارسال پیامک انبوه و انتقادهایی که به رویه فعالیت تعدادی از آنان وارد است، اعلام نمود به زودی از فعالیت شرکت های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه پیامک انبوه با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جلوگیری می شود.
وی با اعلان اینکه باید تبلیغات در زمینه پیامک انبوه ساماندهی گردد، اظهار داشت: هر چند شرکت های رسمی و دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برمبنای ضوابط و قوانین جاری کشور در زمینه پیامک انبوه فعالیت می نمایند اما لازم است این شرکتها بیش از پیش بر رعایت قوانین حوزه تبلیغات دقت کنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای حاجی ملامیرزایی اعلام كرد؛ شرکت های فاقد مجوز از وزارت ارشاد نمی توانند پیامک انبوه بفرستند بسته هستند Date | 15/05/2023