کویتی ها ایران را معرفی می کنند

    Home  /  جشن  /  کویتی ها ایران را معرفی می کنند

کویتی ها ایران را معرفی می کنند Image

کویتی ها ایران را معرفی می کنند

به گزارش صد کادو، هشت نفر از اینفلوئنسرهای کویت به ایران سفر کردند تا با جاذبه های تاریخی و گردشگری آشنا گردند. آنها بعد از سفر به چهار استان کشور، مقرر است تجربه ها و مشاهدات خویش را در کویت روایت کنند.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، گروه هشت نفره‌ی افراد موثر در فضای مجازی کویت در دیدار با سیده گلبانو خاوری ـ معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ در کاخ سعدآباد، درباره ی مباحث مشترک گردشگری و چگونگی معرفی ایران گفت و گو کردند.
اینفلوئنسرهای کویتی مقرر است با انواع محصولات گردشگری در ایران، بطور مشخص با ظرفیت های گردشگری سلامت، طبیعت گردی، خوراک و غیره آشنا گردند. آنها که از طرف بخش خصوصی و با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ایران سفر کرده اند، از استانهای اصفهان، کردستان، هرمزگان و تهران دیدار می کنند.
معاونت گردشگری با بیان این خبر تصریح کرد که تمرکز جمهوری اسلامی ایران نسبت به جذب توریستهای خارجی از کشورهای همسایه، ایجاد امکان حضور و مشارکت دوسویه در رویدادها و نمایشگاه های خارجی و نیز حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فعالیت بخش خصوصی و ارتباط فعالان این حوزه با یکدیگر، همچون سرفصل هایی بود که در این دیدار عنوان شد.
اینفلوئنسرهای کویتی نیز با تأکید بر اینکه ایران واقعی بسیار جذاب است، به نکاتی همچون میهمان نوازی ایرانی ها، میزان توسعه یافتگی شهرها، وجود زیرساخت های متنوع گردشگری و نیز فعالیت مراکز تجاری مدرن شهری در کنار رویدادهای بومی جذاب همچون گلاب گیری کاشان و همین طور کارهای ورزشی، شامل اسکی روی برف، به عنوان دریافت و تجربه سفرشان اشاره و نیاز به بهبود وضعیت خدمات بهداشتی را یکی از اولویت های مهم موجود در کشور مطرح نمودند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای کویتی ها ایران را معرفی می کنند بسته هستند Date | 04/05/2023