اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح كرد؛ مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می دانند

    Home  /  جشن  /  اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح كرد؛ مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می دانند

اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح كرد؛ مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می دانند Image

اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح كرد؛ مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می دانند

به گزارش صد کادو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خودشان می دانند و همه ساله با حضور حماسی خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت می کنند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد امروز شنبه ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی میلیونی جشن پیروزی انقلاب با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کرد.
محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه حضور در راهپیمایی پیروزی انقلاب در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به این که مردم بابصیرت ایران هر زمان احساس کنند حضورشان در میدان از اهمیت بالایی برخوردار است، پرشورتر به صحنه می آیند، اظهار داشت: بعد از آنکه سال جاری راهپیمایی ۱۳ آبان متفاوت و پرشوری توسط مردم با بصیرت ایران اسلامی رقم خورد در طلیعه چهل و پنجمین بهار انقلاب هم شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف جامعه در جشن پیروزی مردم ایران هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این راهپیمایی حماسی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در جشن بهار انقلاب حضور پرشور دارند، اظهار داشت: مردم عزیز ایران، انقلاب اسلامی را متعلق به خودشان می دانند و بر همین مبنا با اراده ای که شکل گرفته همه ساله با حضور حماسی خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند.
همچنین وزیر فرهنگ در حاشیه این راهپیمایی با حضور در برخی از غرفه های سازمان های تابعه و مجموعه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این روز به عرضه خدمات فرهنگی و هنری به راهپیمایان می پرداخت از نزدیک با مردم گفتگو نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال جاری در تهران با برگزاری چهار غرفه در چهار نقطه مختلف مسیر راه پیمان در خیابان انقلاب تهران تا میدان آزادی علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی هنری به اهدای اقلام فرهنگی هنری به راهپیمایان پرداخت.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اسماعیلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح كرد؛ مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می دانند بسته هستند Date | 12/02/2023