توسط فرهنگسرای سلامت؛ برگزاری نشست از استعداد تا انتخاب برای نوجوانان

    Home  /  جشن  /  توسط فرهنگسرای سلامت؛ برگزاری نشست از استعداد تا انتخاب برای نوجوانان

توسط فرهنگسرای سلامت؛ برگزاری نشست از استعداد تا انتخاب برای نوجوانان Image

توسط فرهنگسرای سلامت؛ برگزاری نشست از استعداد تا انتخاب برای نوجوانان

به گزارش صد کادو، نشست از استعداد تا انتخاب ویژه نوجوانان چهارشنبه این هفته ۱۹ بهمن توسط فرهنگسرای سلامت برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نشست «از استعداد تا انتخاب» ویژه نوجوانان چهارشنبه ۱۹ بهمن در فرهنگسرای سلامت برگزار می گردد.
از آنجایی که نوجوانان در سن هویت یابی و خواستار ارتباط با دنیای پیرامون خود هستند، سوالات زیادی دارند که لازم است به این سوالات پاسخ مناسب داده شود.
این گروه سنی برای قرار گرفتن در راه مناسب به شناخت صحیح از خود احتیاج دارند ازاین رو لازم است بدانند از چه میزان هوش ریاضی، فنی، تجربی، ارتباطات، توانمندی های هنری، ورزشی، اعتماد به نفس، تشویش و نگرانی برخوردار می باشند تا با داشتن این خصوصیت ها در تصمیم گیری و انتخاب خودتوانمندتر باشند.
در این برنامه بهزاد میر، کارشناس ارشد مشاوره با برگزاری تست های مشخص و هدفمند، به نوجوانان کمک می نماید تا استعدادها و پتانسیل های خویش را بهتر بشناسند تا در زندگی حرفه ای و شخصی خود کارآیی و عملکرد بهتری داشته باشند. چونکه نداشتن هدف حلقه مفقوده زندگی امروزه نوجوانان است
علاقمندان جهت حضور در این برنامه می توانند در تاریخ اعلام شده در دو ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸ به فرهنگسرای سلامت رجوع کنند. همینطور برای بازدید می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به فرهنگسرای سلامت رجوع کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای توسط فرهنگسرای سلامت؛ برگزاری نشست از استعداد تا انتخاب برای نوجوانان بسته هستند Date | 11/02/2023