مدیركل بنیاد شهید گیلان خبر داد یادواره شهدای خلبان گیلان در ۲۰ بهمن

    Home  /  جشن  /  مدیركل بنیاد شهید گیلان خبر داد یادواره شهدای خلبان گیلان در ۲۰ بهمن

مدیركل بنیاد شهید گیلان خبر داد یادواره شهدای خلبان گیلان در ۲۰ بهمن Image

مدیركل بنیاد شهید گیلان خبر داد یادواره شهدای خلبان گیلان در ۲۰ بهمن

به گزارش صد کادو، از گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، برگزاری یادواره ۶۳ شهید دوران پیروزی انقلاب در هفدهم بهمن ماه در مصلی امام خمینی(ره) را همچون یادواره ها و مراسمات دهه فجر دانست و عنوان کرد: همین طور یادواره شهدای خلبان استان در بیستم بهمن ماه انجام خواهد شد.
محمدرضا داوطلب امروز، ۲ بهمن ماه در نشست کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان گیلان، ضمن ادای احترام به ۶۳ شهید گیلانی دوران پیروزی انقلاب اسلامی و محکومیت حرکت خصمانه اتحادیه اروپا مقابل سپاه پاسداران، اظهار داشت: باید برنامه ریزی های لازم را در زمینه ایثارگران داشته باشیم تا نقش جامعه ایثارگری در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن تبیین شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اعلان اینکه انقلاب اسلامی حاصل عشق ملت ایران به اسلام و ولایت است اظهار داشت: مردمی بودن برنامه های ایام الله دهه فجر نخستین اصل مراسمات و اقدامات پیش رو است.
وی با اشاره به تقارن میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر با ایام دهه فجر، اضافه کرد: آیین بزرگداشت شهدا با عنوان جشن پدران آسمانی امسال همزمان با روز پدر برگزار می شود و از نکات بارز این آیین، امسال این است که بخش قابل توجهی از امور آن توسط فرزندان شهدا انجام می شود؛ همین طور تجلیل از یادگاران شهیدان نیز از برنامه های دیگر به مناسبت این روز است.
داوطلب، شروع مراسمات دهه فجر را از گلزارهای شهدای سراسر استان عنوان و اشاره کرد: مراسم ویژه ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام (ره) در گلزار شهدای سراسر استان با حضور تمامی اقشار مردم بصورت همزمان شروع خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان برگزاری یادواره ۶۳ شهید دوران پیروزی انقلاب در هفدهم بهمن ماه در مصلی امام خمینی(ره) را همچون یادواره ها و مراسمات پیش رو دانست و عنوان کرد: همین طور یادواره شهدای خلبان استان در بیستم بهمن ماه برگزار می شود.
وی با اعلان اینکه دیدار مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده های شاهد و ایثارگر از برنامه های اصلی و در دستور کار تمام دستگاه های استان خواهد بود اظهار داشت: حضور ایثارگران شاخص تحت عنوان «پیام آوران ایثار» در مدارس استان و سخنرانی درباب انقلاب و خاطره گویی برای دانش آموزان مقاطع مختلف، برگزاری اردوهای فرهنگی – بصیرتی «فرمانده دلها» ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و مراسم تجلیل از خانواده ها، نخبگان و سرآمدان ایثارگر از برنامه های مشارکتی برای برگزاری هرچه باشکوه تر بزرگداشت ایام دهه فجر خواهد بود.
داوطلب با اشاره به سفارش رهبر انقلاب به جهاد تبیین اضافه کرد: برگزاری نشست های بصیرتی جهاد تبیین در شهرستان ها از دیگر برنامه هایست که با توجه ویژه ای درحال پیگیریست.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان برگزاری فراخوان مقاله پژوهشی و شب شعر ویژه ایثارگران در دهه مبارک فجر توسط دانشگاه های استان را از برنامه های فرهنگی دانست و اشاره کرد: برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقات مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی برای گروه ها و سنین مختلف عموم مردم، جوانان، دانشجویان و دانش آموزان توسط اعضاء کمیته ایثارگران نیز در دستور کار قرار خواهد داشت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مدیركل بنیاد شهید گیلان خبر داد یادواره شهدای خلبان گیلان در ۲۰ بهمن بسته هستند Date | 23/01/2023

categories & tags