رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده است

    Home  /  جشن  /  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده است Image

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده است

به گزارش صد کادو، گلستان رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اعلان اینکه دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام مقدس جمهوری اسلامی افتاده است، اظهار داشت: باید در این ایام زمینه را برای حضور افراد مشتقاق مشارکت در اعتکاف فراهم نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی بامداد امروز پنج شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ بوسیله وبینار در نخستین جلسه منطقه ای نمایندگان مردمی اعتکاف و مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی ۱۱ منطقه شرق و شمال شرق کشور که در سالن اجلاس سازمان همیاری شهرداری های استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: به کلیه مدیران استانی ابلاغ و تکلیف شده است تا امسال جدی، محکم و قدرتمند از مجموعه های مردمی پشتیبانی کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اعلان اینکه هویت مردمی برنامه اعتکاف در سطح کشور درحال تقویت است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خودرا موظف به حمایت همه جانبه از این رویداد مهم می داند.
وی با اشاره به این که افرادی که در زمینه رسانه ای و هنری سازمان تبلیغات اسلامی فعال می باشند موظف به حمایت مؤثر از این رویداد معنوی شده اند، اضافه کرد: هر چند بضاعت های سازمان محدود است ولی سعی شده تا شاهد کوتاهی در هیچ بخش نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تکیه بر این که دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام مقدس جمهوری اسلامی افتاده و در این روزهایی که شرایط سختی را پشت سر می گذاریم اهمیت جهاد تبیین بیشتر دیده می شود، اشاره کرد: باید زمینه را برای حضور افراد مشتقاق تر مشارکت در اعتکاف فراهم نماییم برای اینکه جامعه مذهبی و دلسوز بیش از بقیه افراد جامعه مخاطب دعوت و فرمان فریضه جهاد تبیین مقام معظم رهبری هستند.
وی در ادامه از کسب نور و معرفت در فضای معنوی اعتکاف سخن گفت و توضیح داد: می توان در این روزهایی که دشمن با جنگ روانی و تبلیغاتی در کوشش برای ایجاد دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب است، از افرادی که اهلیت های علمی و فکری دارند برای تجهیز فکری، معرفتی و نگرشی جامعه بهره برد.
حجت الاسلام والمسلمین قمی ورود جامعه معتکف بر عرصه جنگ روایت ها و جهاد تبیین را از الزامات برشمرد و اشاره کرد: تشخیص این مسأله که به عنوان پیشنهاد مطرح است با متولیان دینی است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده است بسته هستند Date | 05/01/2023