شهرآورد به طنز گزارش می شود

    Home  /  جشن  /  شهرآورد به طنز گزارش می شود

شهرآورد به طنز گزارش می شود Image

شهرآورد به طنز گزارش می شود

به گزارش صد کادو، ویژه برنامه «شش در چهار» با پخش کُری خوانی قرمز و آبی ها، شهرآورد نودونهم را با نگاهی طنز برای مخاطبان رادیو گزارش می کند.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شش در چهار» برنامه جدید ورزشی این شبکه رادیویی است که با آغاز فصل زمستان روزهای آخر هفته همراه مخاطبان می شود.
این برنامه روز سه شنبه، ۲۹ آذر ماه با عنایت به بازی شهرآورد استقلال و پرسپولیس به صورت ویژه همراه مخاطبان می شود که بازیگران و مجریان این برنامه در فضایی شاد با گزارش طنز این بازی به کری خوانی قرمز و آبی های فوتبالی می پردازد.
به قول رضا عزتی، تهیه کننده برنامه «اهمیت بالا بردن فرهنگ هواداری در فوتبال بیشتر از قبل شده است، همان گونه که از اسم این برنامه مشخص است «شش در چهار» با هدف ارتقاع فرهنگ هواداری از تیم های فوتبال در میان مخاطبان و علاقه مندان به فوتبال می شود.
وی اظهار داشت: این برنامه با آیتم های متنوع «مسابقه، پیشبینی مسابقات فوتبال لیگ برترو شهرآورد، تاریخچه لیگ برتر و شهرآورد و گفتگو فوتبالی هنرمندان و پیشکسوتان» همراه مخاطبان می شود. همینطور این برنامه با اجرا و بازیگری امیر بیشه و علی زمانی بعنوان دو نفر از هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس راهی آنتن می شود که ضمن کری خوانی و طرفداری از تیم های فوتبالی مورد علاقه شان به تحلیل اخبار و حواشی فوتبالی می پردازند.
عزتی خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه، ۲۹ آذر با عنایت به برگزاری بازی شهرآورد در پایتخت، «شش در چهار» به صورت ویژه از ساعت ۱۷ همراه مخاطبان می شود و علاقه مندان به فوتبال در این برنامه می توانند برای همراهی تیم مورد علاقشان کری خوانی کنند. «شش در چهار» ضمن پخش کری خوانی قرمز و آبی ها، شهرآورد نودونهم را با نگاهی طنز برای مخاطبان گزارش می کنند.
تهیه کننده «شش در چهار» در انتها بیان نمود: یکی از شخصیت های شناخته شده ورزشی رادیو صبا آقای مدیر برنامه است که در ویژه برنامه جام جهانی «میریم که داشته باشیم» با نگاهی طنز به حواشی ورزشی و مدیرتی فوتبال می پرداخت که در این برنامه هم مخاطبان را با حواشی فوتبالی همراهی می کند.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، «شش در چهار» فردا ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای امیر بیشه و علی زمانی از رادیو صبا پخش می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای شهرآورد به طنز گزارش می شود بسته هستند Date | 19/12/2022