محمد قمی: سازمان تبلیغات پیگیر دغدغه های نوجوانان است

    Home  /  جشن  /  محمد قمی: سازمان تبلیغات پیگیر دغدغه های نوجوانان است

محمد قمی: سازمان تبلیغات پیگیر دغدغه های نوجوانان است Image

محمد قمی: سازمان تبلیغات پیگیر دغدغه های نوجوانان است

به گزارش صد کادو، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم افتتاح بنیاد ملی نوجوان اظهار داشت: تلاش می نماییم شنونده خوبی برای دغدغه نوجوانان باشیم.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مراسم افتتاح بنیاد ملی نوجوان عصر امروز پنج شنبه ۱۲ آبان همزمان با هفته نوجوان در مرکز آفرینش های فرهنگی و ادبی کانون پرورش فکری با حضور حامد علامتی رئیس کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
در این محفل که با حضور نوجوانان دهه هشتادی برگزار شد حجت الاسلام قمی ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: تلاش می نماییم شنونده خوبی برای دغدغه نوجوانان باشیم.
وی اضافه کرد: این حداقل کاری است که نشان دهنده ادعای ما برای جدی گرفتن نوجوانان است؛ اما کمی نیازمند خلاقیت شما بعنوان نوجوان کشور است. چون که تا وقتی که شما چاره ای عرضه ندهید نباید از مسئولین توقع ایده های خلاقانه ای که نیاز جوانی است داشته باشید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اگر گفتگوهایی در کار است باید با چاره باشد چون که خلاقیت، نوآوری در ایده پردازی و چاره اندیشی توسط شما صورت می گیرد.
قمی اضافه کرد: ما با زمینه هایی که در سازمان تبلیغات همچون حوزه هنری، بخش های رسانه ای و فرهنگی داریم، می گوییم که به نوجوانان اهمیت می دهیم و آنها را جدی گرفته ایم.
وی اظهار داشت: اما شما بعنوان نوجوان باید در مقام جدی طراحی و ایده پردازی مشارکت کنید و آن وقت است که ثابت می شود که ما پیگیر دغدغه های شما هستیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به این که جهت استفاده از ظرفیت نوجوان باید فرصت بیشتری را در اختیار آنها قرار داد، اضافه کرد: خیلی از نوجوانان دغدغه های خویش را در حوزه فرهنگ مطرح نمودند ما هم با اهتمام و جدیت بیشتری ایده پردازی نوجوانان را جدی می گیریم برای مثال حوزه هنری در زمینه کودک و نوجوان دوره جدیدی را آغاز کرده و اهتمام بیشتری به نوجوان نشان داده است.
وی اظهار داشت: فکر می کنم این رویکرد جدید اگر از سمت نوجوانان جدی گرفته شود، اتفاقات خوب و جدی رخ می دهد.

در ادامه برخی از نوجوانان دغدغه های خویش را دز زمینه های فرهنگی مطرح نمودند.
قمی در پاسخ به نوجوانان اظهار داشت: نکته هایی که گفته شد را محترم می دانم؛ طبیعتاً بسنده کردن این محافل به تهران اشتباه است و شروع این فعالیت ها تهران است؛ سعی کردیم یک کار ملی را شروع نماییم اما در سطح منطقه ای و ملی اقداماتی را انجام خواهیم داد.
وی اضافه کرد: اما نوجوانان بدانند که ما باید با هم حرف بزنیم تا ایرادات فضای مجازی کمتر در زندگی اثر بگذارد؛ این مساله هم نیازمند مباحثه است چونکه اگر تعمق کردیم و تبادل فکر کردیم و به جمع بندی رسیدیم این گونه میتوان انتظار نتیجه مثبت داشت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مکتب امام خمینی (ره) افراد بله قربان گوی بدون اندیشه و مباحثه نمی خواهد، چونکه برای پیشرفت کشور و خودمان باید قدم های بزرگ برداریم.
وی اضافه کرد: این محفل برای مباحثه و جدی گرفتن مسائل نوجوانان است و مهم اینست که این دغدغه در این محفل برای نوجوانانی که اهل فکر و کار هستند جریان دارد. همینطور ما هم تعهد می دهیم کنار شما بایستیم و از شما حمایت نماییم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای محمد قمی: سازمان تبلیغات پیگیر دغدغه های نوجوانان است بسته هستند Date | 09/11/2022