نماینده ولی فقیه در گلستان: دفاع مقدس امروز حضور در میدان فرهنگی و اقتصادیست

    Home  /  جشن  /  نماینده ولی فقیه در گلستان: دفاع مقدس امروز حضور در میدان فرهنگی و اقتصادیست

نماینده ولی فقیه در گلستان: دفاع مقدس امروز حضور در میدان فرهنگی و اقتصادیست Image

نماینده ولی فقیه در گلستان: دفاع مقدس امروز حضور در میدان فرهنگی و اقتصادیست

به گزارش صد کادو، گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: امروز جهاد و دفاع مقدس تمام نشده بلکه به میدان های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین المللی کشیده شده است.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور در گفتگو با خبرنگاران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این که دنیا مقابل کشورمان بایستد دوران دفاع مقدس را به یک مقطع بی سابقه در تاریخ کشورمان تبدیل نموده در عین حال کشورمان هشت سال جانانه مقاومت کرد و دشمن نتوانست کشور و ملت ما را به زانو در بیاورد.
وی با اعلان اینکه مقاومت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی و کم نشدن حتی یک وجب از خاک میهن مسئله مهمی است و باید در تاریخ ثبت گردد، اضافه کرد: مقاومت و استقامت آثاری در تاریخ آینده کشورمان هم بر جای خواهد گذاشت.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اعلان اینکه امروز کشورمان در حوزه های مختلف به پیشرفت های بی شماری دست یافته است، تاکید کرد: پیشرفت های امروز جمهوری اسلامی را مرهون ایستادگی و مقاومت می دانم، در آن زمان همه در میدان عمل شعار «ما می توانیم» را درک کرده و مشکل ترین کارها را با تدبیر و قدرت از مقابل خود برداشتند.
نورمفیدی افزود: اگر در دوران دفاع مقدس موفق به برداشتن موانع و مشکلات از سر راه ایران شدیم بطور قطع در برهه دیگر نیز موفق خواهیم شد، امروز هم جهاد و دفاع مقدس تمام نشده بلکه به میدان های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین المللی کشیده شده است.
نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: دوران دفاع مقدس مقطع تاریخی بسیار مهمی در کشورمان بوده و برای همه آیندگان و سایر ملت های آزاده جهان سرمشق بسیار خوبی خواهد بود.
او در آخر نگاه دولت سیزدهم به شرق و همسایگان را قابل تقدیر دانست و اشاره کرد: در دستگاه دیپلماسی ما دفتر نمایندگی به نام دیپلماسی اقتصادی تأسیس شده که این مهم در پیشرفت اقتصادی کشورمان اثرات فراوانی دارد.
انهای پیام

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای نماینده ولی فقیه در گلستان: دفاع مقدس امروز حضور در میدان فرهنگی و اقتصادیست بسته هستند Date | 22/09/2022

categories & tags