مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان: نشر ارزش های معنوی تاثیر به سزایی در اخلاق جوانان دارد

    Home  /  جشن  /  مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان: نشر ارزش های معنوی تاثیر به سزایی در اخلاق جوانان دارد

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان: نشر ارزش های معنوی تاثیر به سزایی در اخلاق جوانان دارد Image

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان: نشر ارزش های معنوی تاثیر به سزایی در اخلاق جوانان دارد

به گزارش صد کادو، لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: نشر ارزش های معنوی تاثیر به سزایی در اخلاق جوانان دارد.
محسن رشیدی در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که امروز در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، در سخنانی دفاع مقدس را حماسه ای بی بدیل خواند و اظهار داشت: دفاع مقدس رویدادی عظیم بود که به برکت اسلام و انقلاب مبارک شد.
وی با اعلان اینکه دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار مردان و زنان و اراده های پاک تجلی صفات الهی شد، افزود: امروز ایران اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری آن چنان عظمتی یافته است که ملت های مظلوم و آزادی خواهان جهان مقاومت و ایستادگی مردم ایران را سرلوحه کار مبارزاتی خود در مقابل نظام سلطه قرار دادند.
رشیدی با اعلان اینکه نشر ارزش های معنوی تاثیر به سزایی در اخلاق جوانان دارد، همچنان که امید و انگیزه برای مبارزه با جبهه کفر را در وجود آنان شعله ورتر می سازد، افزود: تبیین نقش و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت با نگاه به بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» می تواند گره گشای تحقق جامعه انسانی و الهی در راه تمدن اسلامی باشد و از آفت تحریف مصون بماند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان: نشر ارزش های معنوی تاثیر به سزایی در اخلاق جوانان دارد بسته هستند Date | 21/09/2022

categories & tags