با حكم احمدوند؛ کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد شد

    Home  /  جشن  /  با حكم احمدوند؛ کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد شد

با حكم احمدوند؛ کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد شد Image

با حكم احمدوند؛ کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد شد

به گزارش صد کادو، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امین کمالوندی را بعنوان مشاور اجرایی این معاونت منصوب نمود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی امین کمالوندی را بعنوان مشاور اجرایی این معاونت منصوب نمود.
در بخشی از متن حکم احمدوند آمده است:
«با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به توانمندی ها، شایستگی ها و سوابق مدیریتی جنابعالی در حوزه فرهنگ و روحیه و تعهد انقلابی بعنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می شوید.»
امین کمالوندی، دانش آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و در کارنامه خود فعالیتهای گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر کشور داشته است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانهای لرستان و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی و معاون پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از سوابق کمالوندی است. وی در آخرین مسئولیت، معاون پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بوده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با حكم احمدوند؛ کمالوندی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد شد بسته هستند Date | 18/09/2022