سید محمد هاشمی مطرح كرد؛ مواجهه وزارت ارشاد با نمایندگان مردم، تعاملی و اقناعی است

    Home  /  جشن  /  سید محمد هاشمی مطرح كرد؛ مواجهه وزارت ارشاد با نمایندگان مردم، تعاملی و اقناعی است

سید محمد هاشمی مطرح كرد؛ مواجهه وزارت ارشاد با نمایندگان مردم، تعاملی و اقناعی است Image

سید محمد هاشمی مطرح كرد؛ مواجهه وزارت ارشاد با نمایندگان مردم، تعاملی و اقناعی است

به گزارش صد کادو، معاون پارلمانی وزیر ارشاد اظهار داشت: در رویارویی وزارت ارشاد با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اصل بر تعامل سازنده، گفتگو، پاسخگویی، اقناع و استدلال است.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نخستین همایش آموزشی – توجیهی مدیران و رابطین امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم با حضور سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و رابطین امور مجلس معاونت ها، مراکز ستادی، سازمان های تابعه و ادارات کل استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه باغ زیبای تهران برگزار گردید.
هاشمی در ابتدای این همایش اظهار داشت: در ساختار سیاسی ما مجلس از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و نمایندگان مجلس هم همواره اصلی ترین امید و ملجأ برای مردم در شهرستان ها هستند. اصلی ترین سطح تماس مردم جامعه ایرانی با حاکمیت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند.
معاون پارلمانی وزیر فرهنگ اضافه کرد: مطالبات نمایندگان محترم مجلس از آنجائیکه مطالبات و دغدغه های مردم است، حتما باید با دقت بررسی و رسیدگی شود و با پاسخگویی صحیح، نتیجه به آنان اعلام گردد. در رویارویی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اصل بر تعامل سازنده، گفتگو، پاسخگویی، اقناع و استدلال است. در صورتی هم که مطالبه نماینده ای به هر علتی قابل اجرا و اعمال نباشد باید به روشی صحیح و استدلالی، اقناع صورت پذیرد.
هاشمی همینطور با تکیه بر ضرورت تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: همه ارکان و اجزا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از معاونت ها، مراکز ستادی و سازمان های تابعه تا ادارات کل استان ها، همه و همه باید در شکل گیری و استمرار یک رابطه تعاملی و سازنده با نمایندگان مجلس اهتمام جدی داشته باشند که در صورت عدم وجود یک بسیج همگانی در همه ارکان و اجزا وزارت خانه این مهم محقق نخواهد شد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتها از تلاش ها و زحمات رابطین امور مجلس در استان ها و سازمان های تابعه تقدیر و تشکر کرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای سید محمد هاشمی مطرح كرد؛ مواجهه وزارت ارشاد با نمایندگان مردم، تعاملی و اقناعی است بسته هستند Date | 10/09/2022