پیام وزیر ارشاد همزمان با روز خبرنگار و حضورش در جمع عزاداران روز عاشورا

    Home  /  جشن  /  پیام وزیر ارشاد همزمان با روز خبرنگار و حضورش در جمع عزاداران روز عاشورا

پیام وزیر ارشاد همزمان با روز خبرنگار و حضورش در جمع عزاداران روز عاشورا Image

پیام وزیر ارشاد همزمان با روز خبرنگار و حضورش در جمع عزاداران روز عاشورا

به گزارش صد کادو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توئیتی را به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار که سال جاری با عاشورای حسینی همزمان شده است، منتشر نمود و در ادامه با حضور در تجمع بزرگ راهپیمایان هیئات مذهبی در غرب تهران به اقامه عزای حسینی در جمع مردم غرب تهران پرداخت.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی نوشت: “روایت حماسه و جهاد و تبیین جزء اصلی قیام عاشوراست. حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) روایان خبررسان های اصلی این واقعه مهم هستند.
در روز خبرنگار با گرامیداشت یاد راویان و خبرنگاران عظمت اسلام و ایران، برای همه اهالی رسانه موفقیت در ادای مأموریت خطیر خبری و تبیینی را آرزومندم.»

همچینن همزمان با روز عاشورای حسینی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، بامداد امروز ۱۷ مرداد ماه با حضور در تجمع بزرگ راهپیمایان هیئات مذهبی در غرب تهران به اقامه عزای حسینی در جمع مردم غرب تهران پرداخت.
این راهپیمایی بزرگ عاشورایی که با تجمیع چندین هیات در غرب تهران از مسجد دانشگاه امام صادق تهران شروع شده بود تا میدان شهید تهرانی مقدم ادامه یافت و در این راه راهپیمایان با نوحه سرایی مداح خاندان حاج میثم مطیعی به اقامه عزای سید الشهدا و یاران باوفایش پرداختند.
همچنین وزیر فرهنگ بعد از این راهپیمایی با حضور در بین عزاداران مسجد دانشگاه تهران، نماز ظهر عاشورا را در کنار دانشجویان و اقشار مختلف مردم در محل اقامه کرد.
پس از این مراسم که با نوحه سرایی حاج سعید حدادیان و سخنرانی حجت السلام و المسلمین پناهیان همراه بود، عزاداران حسینی به اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پیام وزیر ارشاد همزمان با روز خبرنگار و حضورش در جمع عزاداران روز عاشورا بسته هستند Date | 15/08/2022

categories & tags