شنبه ۲۲ مرداد؛ معرفی برگزیدگان مسابقه رسانه خلاق، جامعه پویا

    Home  /  جشن  /  شنبه ۲۲ مرداد؛ معرفی برگزیدگان مسابقه رسانه خلاق، جامعه پویا

شنبه ۲۲ مرداد؛ معرفی برگزیدگان مسابقه رسانه خلاق، جامعه پویا Image

شنبه ۲۲ مرداد؛ معرفی برگزیدگان مسابقه رسانه خلاق، جامعه پویا

به گزارش صد کادو صد کادو: برگزیدگان مسابقه ساخت تیزر و موشن گرافیک رسانه خلاق، جامعه پویا روز شنبه ۲۲ مرداد طی مراسمی در فرهنگسرای اندیشه معرفی می گردند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مسابقه بزرگ ساخت تیزر و موشن گرافیک با عنوان «رسانه خلاق، جامعه پویا» با مشارکت فرهنگسرای اندیشه و تعدادی از نهادهای فرهنگی و تبلیغی استان اصفهان، چندی قبل برگزار گردید.
این جشنواره رسانه ای با محوریت جایگاه خانواده، رشد مهارت های فرزندان، راهکارهای کاهش صدمه های اجتماعی، احیا و اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و ترویج زبان فارسی فراخوان خویش را در ۲ بخش موشن گرافیک و تیزر در فروردین ماه سال جاری منتشر نمود و در آن بیشتر از ۱۰۰ محصول رسانه ای با موضوعات مذکور ارسال شد.
هم حالا و با آخر برگزاری این جشنواره، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان آن برگزار می گردد. در این مراسم مقرر است از نفرات برتر تقدیر شده و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شود. این مراسم اختتامیه روز شنبه ۲۲ مرداد از ساعت ۱۰ برگزار گردد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای شنبه ۲۲ مرداد؛ معرفی برگزیدگان مسابقه رسانه خلاق، جامعه پویا بسته هستند Date | 12/08/2022